2014. október 24., péntek

2014.10.23. Az első edzés

Sziasztok!

Háhá, tegnap a nagy elhatározásomban meg is tartottam az első napot. Kezdetben olyan 3 edzést tervezek egy hétre, utána pedig majd meglátjuk, mit hoz az élet, és hogy marad-e ez a szám, vagy nőni fog tovább :)
Mivel én nagyon hamar megunok mindent, ezért elég változatos lesz a menü, úgyhogy ha valaki kedvet kap, az szóljon, és csatlakozzon be hozzám! A legtöbb edzésre szánt anyag internetes lesz, ha pedig nem, azt is jelzem majd, hogy pontosan mit meg hogyan csináltam. Továbbá én nagyon szeretek futni, úgyhogy az is lesz benne, bár most már elég rossz az idő, de majd meglátjuk, hogy ez mennyire fog menni most még.
No, akkor vágjunk is bele! Már időtlen idők óta ki akartam próbálni a fittballt, és van is hozzá itthon egy labdánk, úgyhogy gondoltam, miért ne? Úgyis jót tesz az ember hátának, úgyhogy hajrá, legyen ez az első napi menü. Ahha, persze - gondoltam én. Hát, mit ne mondjak, valami eszméletlen kemény volt! Pedig csak egy majdnem 40 perces gyakorlatsort csináltam, de ez valami irdatlan nehéz. Ide be is linkelem Nektek a gyakorlatot, hát huh! Fel kell kötni a gatyát, főleg, ha ez az első. Ami nagyon tetszett, hogy bemutatta szépen lassan, hogy mit kell csinálni, és akkor utána kezdődtek a gyakorlatok. Így meg egy kis pihi is volt közben, hogy inni tudjak vagy kifújni magam egy kicsit. 
Minden rendben is volt, egészen a 10. percig, ahol jött az első nehézség. Hogy a fenébe tartja az meg a lábával a labdát?? Hát ez embertelen, és még normálisan és helyesen is kell csinálni... Oké, nem baj, Nocy, menni fog. Ment is. Valahogy legyűrtem.
Fel is lélegeztem, hogy utána egy tök jó kis könnyű gyakorlat jött, ami ennek ellenére hatásos. Bár aki ezt csinálja, az figyeljen, hogy a térde ne menjen ennyire a bokája elé! Na ja, eddig minden oké is volt, egészen a következő feladatig. Értitek, nem is tűnik nehéznek, egészen addig, amíg fel nem teszed a lábad arra a nyavalyás labdára. Akkor jönnek a problémák. Hogy a fenébe tartja ez meg magát, hogy ne guruljon el a labda, és mégis hogy csinálja, hogy még a lábát is behúzza? Na, jó, mondtam magamnak, ezt mi lekönnyítjük, és csak simán tartottam rajta a lábam, ami még így is nagy kihívás volt! De jelentem, sikerült! Legyőztem, aztán majd ha egyszer már menni fog rendesen egyensúlyban tartani magam, akkor majd megpróbálkozom a láb húzással is.
Az ezt követő gyakorlat volt a másik "kedvencem" - remélem, érzitek az ironikus hangvételt! :D Egyszerre kell szorítani a lábaddal a labdát és emelni, hát bakker, ha 4-szer nem esett ki a labda, akkor egyszer sem :D De ezt is legyűrtem, vártam a kövit, erre benyögi, hogy akkor 2. kör, ugyanezeket még egyszer. Mondom magamnak, jól van, menni fog ez, bár az volt a baj, hogy már előre tudtam, miket fogok nagyon utálni :D De ezt is megcsináltam, úgyhogy juppi. De bevallom az őszintét, én fél óránál kidőltem, úgyhogy onnantól kezdve megmaradtam annál, hogy én nyújtok, és nézem, ahogy ez a csaj, aki első ránézésre gizdának tűnik (pedig nem az, mert vannak izmai, amik a gyakorlatok közben meg is látszanak), az tök lazán nyomja az egészet, mintha olyan marha egyszerű lenne.
De nem baj, legalább nyújtottam egyet, és így is meg vagyok elégedve magammal. Lenyomtam fél órát. Ez már több, mint az elmúlt 1 hónap edzése összesen, úgyhogy juhu! Sikerült, és jobban is éreztem magam (nem úgy, mint ma, amikor az ágyból is alig bírok kikelni - no nem az izomláz miatt, hanem azért, mert lebetegedtem, de ez már részletkérdés :D).
Nos, ennyi lett volna a tegnapi kis tornám, és mivel ma nem vagyok túl jól, ezért valószínűleg pihenek, németezek egy kicsit, olvasok, talán még írok is, amíg a párom haza nem érkezik a munkából. Egy kis énidő, hogy Ördög Nórát idézzem. De ez is legalább ugyanolyan fontos, mint a mozgás, úgyhogy eddig egész jól megy a dolog :) A végére pedig egy kis tanács, amit én most meg is fogadok: "Mosolyogj a tükörbe. Tedd meg minden reggel, és észre fogod venni a különbséget." Ezt az okosságot Yoko Ono mondta, hát én így fogok tenni. :) Ez lesz az első lépés.
Hajrá Nektek is, menni fog! Nehéz elkezdeni, de talán folytatni még inkább, de én itt leszek! 

Puszi mindenkinek, Nocy :)
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése