2014. november 6., csütörtök

2014.11.01.+2014.11.04.

Sziasztok!

Sajnos kicsit elúszott az időm, és összecsaptak a fejem felett a hullámok, de ettől függetlenül nem adtam fel a dolgot, és csináltam is lelkiismeretesen az edzéseket! 
Múlt héten szombaton és ezen a héten kedden majdnem ugyanazt csináltam. Először az EZEN a linken elérhető  edzést csináltam meg. Természetesen előtte azért bemelegítettem :) 
Ez azért volt jó, mert most nagyon megjött a kedvem a beauty videók nézegetéséhez, szóval nézhettem tovább Fruzsi csatornáját a youtube-on. Úgyhogy így nem is szenvedtem annyira, sőt a végén még rádobtam egy kis hasizmot is csak úgy a magam szórakoztatására. Csináltam néhány hasprést, néhány felülést, és persze néhány lábemelést is, hogy az alhasamat is kicsit megmozgassam. Namármost azt én nem tudom, hogy jól neveztem-e meg ezt, de remélem :)
Kedden szintén ugyanezt az edzéstervet végeztem el, de mivel teljesen fel voltam pörögve, ezért kiegészítettem még EZZEL, amit szintén FittAlak Rita készített. Neki egyébként most jelent meg DVD-je, amit szeretnék majd megvásárolni, mivel ilyen 35 perces edzéseket tett a DVD-re, ami pont jó. Nem rövid, mint a Rubint Rékás 20 perces, de nem hosszú, mint a szintén Rubint Rékás 60 illetve 90 perces edzések. Azért én ezektől még igen messze vagyok! :D Na, de vissza a második edzéshez. Bevallom az őszintét, én a második kör után kifulladtam, úgyhogy nem csináltam többet, nekem akkor ott pont elég volt. Főleg úgy, hogy igazából az már csak ráadás volt :) Úgyhogy ez így teljes mértékben elegendő volt. És büszke is voltam magamra, hogy akartam még valamit csinálni. 
Mindkét edzést nyújtással fejeztem be, de azt nem videó alapján csináltam, csak magamtól. Majd erre is keresek valami jóféle videókat is, hogy Nektek is meg tudjam őket mutatni! :)
És mivel most kedd óta nem volt időm aerobikozni (egy ablak csere illetve az ablak üveg ismételt kicserélése ugyanis a mai szakembereknek több napos meló, amit szétbontva kell elkészíteni+ma nyelv vizsgázom, szóval arra készültem), ezért a mai reggelim egy fini zabkása volt :)
Én nagyon szeretem, és pont így, almával és fahéjjal (mézzel édesítve) fogyasztottam, szóval laktató volt, és remélhetőleg kibírja addig, amíg kell neki! Ti szoktatok zabkását enni? Hogy álltok az egészséges életmóddal? Mert én még félig hadilábon, de azért dolgozom az ügyön! :D

Puszillak Titeket, Nocy

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése