2014. november 9., vasárnap

2014.11.08.

Sziasztok!

Tegnap végre sikerült beütemeznem egy kiadós edzést. Már nagyon rám fért, úgyhogy igyekeztem jól kihajtani magam. :) Először egy jó kis Victorias's Secretes vidivel kezdtem ugyanattól a hölgytől, akivel bele is kezdtem. Tetszett ez a verzió is, csak sajnáltam, hogy csak 13 perces volt. De így is jól megdolgoztatja azokat a területeket, amikre szükség van. A másik nagy problémám az volt, hogy egy helyen a számláló nem jól volt beállítva, de szerencsére csak egy kis ideig volt ezzel probléma. Viszont Alfie végig nagyon édes a széken :)


Ezek után persze még hozzáfűztem néhány gyakorlatot, mert azért ez igen kevés volt. Úgyhogy két olyan videó után nyúltam, amiket még korábbról ismerek. A főszerepben Karena és Kathrina van, akik egyébként nagyon jó fejek, és aranyosak. Jó kis videókat csinálnak, és a kedvenceim azok a videók, amiket a tengerparton vettek fel. Egyébként ők a Tone it up! lányok, akiket érdemes követni facebookon is, mert jó kis tanácsokat adnak. Mindig lehet ott találni valami jó kis új gyakorlatot, arról nem beszélve, hogy egy csomó tanácsadós videójuk van, illetve arra vonatkozóan is, hogy miként étkezzünk, jó kis receptekkel. Vigyázat! Angol tudás itt kiemelten szükséges, bár az tény, hogy elég sokat megértettem én is, holott azért nem vagyok túl jó angolból - lévén soha sem tanultam még három hónapot leszámítva. 
A videó összefoglalva nagyon jó, és marha fárasztó, pedig csak 13 perces ez is! Én a végén azt hittem, sosem lesz vége a kézre edzős résznek. Ott már közel voltam ahhoz, hogy abbahagyjam, de szerencsére kitartottam. Hajtott az, hogy aki olvassa a soraimat, talán erőt meríthet abból, hogy én képes voltam végig csinálni. Meg úgy alapból, mindössze 13 percről van szó! Ezt még fél lábon állva is ki kellene bírni! De persze negatívumot is találtam, méghozzá azt, hogy a sötét hajú lányt egy-egy résznél alig lehet hallani... De sebaj, ettől függetlenül egy jó kis videóról van szó, bátran feküdjetek neki!

Mindezek után azonban még mindig nem volt nekem elég. Általában összeszámolom a perceket, hogy legalább 30 percet kitegyenek a videók. Úgyhogy itt még szükség volt 6 percre, amit a következő videóval teljesítettem is:

Ez még pluszban megdolgoztatta a kezeimet, illetve jól lefárasztott, úgyhogy utána folyt is rólam a víz igen rendesen! :) De megérte, mert ez egy igazán hatékony edzés. Szerintem érdemes végigcsinálni. Igaz, volt egy vagy két olyan gyakorlat, amit ismételnünk kellett, de ettől függetlenül nem unatkoztam, annyi szent! 
Jól lefáradtam, és ezek után nagyon jól esett egy jó kis nyújtás (gátülés, ráhajolni a nyújtott lábra + azok a gyakorlatok, amik az egyik korábbi videóban voltak). Megdolgoztattam a testem, amire már igazán szükség volt. Viszont így is le vagyok maradva egy edzéssel, amit ma be kellene hoznom. Remélem, sikerülni fog :)
Végigcsináltátok már valamelyik videót? Melyikek tetszettek?  Kérlek, írjátok meg nekem :)

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése