2014. december 13., szombat

Az év legjobb edzős videója

Sziasztok!

Egy ideje nem volt bejegyzés, amiért elnézést kérek, de sajnos az élet elvitt magával, és elég húzós hét van mögöttem, ami miatt még arra sem volt időm, hogy a már megírt bejegyzéseket feltegyem. Ugyanis van már néhány, amit majd szeretnék veletek megosztani, hiszen az is az életmódhoz tartozik. :)
De először is jöjjön az, hogy mit is edzettem a kieső időben, nagyrészt a bevett dolgokat, mivel nem volt sem erőm sem időm ahhoz, hogy új dolgok után nézzek. DE! Ma megtört a jég, és a motivációs levél írás és takarítás közé beékeltem egy kiadós edzést. De ezt úgy képzeljétek el, hogy találtam egy új videót, természetesen a Tone it up! csajoktól, mondom oké, ez 15 perces, akkor ezek után jöhetne még két rövidebb a Victoria's Secretesek közül. Be is készítettem előre, és akkor jött a meglepetés. Ugyanis ez a videó annyira, de annyira megtetszett, hogy kétszer, igen jól olvassátok, egymás után kétszer letoltam. Így meg is lett a 30 perc, és én is marha jól éreztem magam. Eszméletlenül jóóóóó! Úgy feldobódtam tőle, hogy eszméletlen... De tényleg az! És hogy pontosan melyik videóról is van szó? Hát íme:

Aki követi a blogot, az tudja, hogy nem igazán bírom az egyhangúságot és a változatos edzések híve vagyok.  De ez! Ez a gyakorlatsor a tökéletes edzés alapja!! Komolyan mondom, hogy nálam telibe talált. Pontosan olyan mértékben változatos, amit az ember elvár, és tökéletesen ötvözi a mozgásformákat. De tényleg. És a csajok is nagyon viccesek :D Én jókat mosolyogtam magamban, miközben ugrabugráltam, vagy épp a hasizom résznél szenvedtem. Megmondom őszintén, hogy azért fel kell kötni a gatyát, ez egy nagyon intenzív edzés, de tényleg feldobja az embert. Én legalábbis 5*****-ot adok neki! :D
Általában le szoktam írni, hogy mi tetszik és mi nem, de itt most kivételt teszek, ugyanis az egészet imádtam! Egyszerűen nem tudok belekötni! Nem megcsinálhatatlan, de nem is olyan könnyű, hogy ne izzadjon meg az ember. Komolyan mondom, hogy én már azon agyalok, hogy az ő DVD-jüket megrendelem az oldalukról, már ha szállítanak hozzánk is :)
Oh, és ha már a DVD rendelésnél tartok, akkor itt ragadom meg az alkalmat, hogy megjegyezzem, megvettem FittAlak Rita DVD-jét. Remélem, hogy jövő héten már meg is érkezik a rendelés, akkor pedig majd beszámolok az első benyomásokról is majd. Addig viszont... hát, valószínűleg ezt az edzést fogom majd nyűni, hacsak nem találok valami nagyon-nagyon jót! :D De erről majd adok Nektek is jelet, jövő héten ugyanis véget ér számomra az egyetem, legalábbis jövő év februárjáig. Úgyhogy temérdek időm lesz! Készüljetek fel! Eddzünk együtt!

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése