2015. január 24., szombat

2015.01.24.

Sziasztok!

Mielőtt még azt hinnétek, hogy nagyon kemény vagyok, közölnöm kell, hogy nem. Ugyanis ma már egy lightosabb edzésre váltottam (na, a gyér izomzatomnak kell egy kis pihi, hogy fejlődjön vagy mi :D), ezért a Tone it up lányok Love Your Body szériáját választottam a mai mozgásnak. Nagyon megszerettem az intervall edzéseket, így ma egy olyan videót választottam, amiben a kedvenc szériámból egy ilyet csinálhatok. Nem igazán vagyok még agyilag olyan szinten, hogy ilyen edzésterveket összeállítsak, úgyhogy muszáj ilyen kis videókhoz nyúlni na. Ami pedig a változatosságot illeti, igyekszem majd olyat is keresni néha, ami nem Rita és nem Tone it up vagy Victoria's Secret vagy Rubint Réka. Na, hoppácska, azért ahogy ezt már felsorolom, ez elég jó változatos. :D
Szóval remélem, hogy erre sem lehet panasz, de szóljatok, ha esetleg lenne Nektek valami különleges kérésetek ilyen téren. Na, de megint túl sokat magyarázok mellé, úgyhogy térjünk rá a mai edzésre!
Ez egy könnyű, 20 perces gyakorlat, de jól átmozgat, és arra mindenképp jó volt, hogy felkeljek az ágyból. Reméltem, hogy ezt az enyhe megfázást is kiűzi belőlem, de sajnos nem így lett. Hát remélem, hogy 1-2 nap és rendbe jövök, hogy újra belevethessem magam az edzésbe! :) Többet nem szeretnék kihagyni, már olyan jól kezdtem hozzászokni ehhez a kis rutinhoz. No, de térjünk vissza az edzésre! :) 3 kört kell végigcsinálni, amiben mindig vannak kis szünetek is. Arról nem beszélve, hogy ez a köredzés nem az a tipikus köredzés, ugyanis mindig van a gyakorlatokban egy kis változás, így pedig mi magunk sem unjuk meg, hogy mindig ugyanazokat kell csinálni, mert nem így van :)
Nagyon tetszik még a videó alatti zene is. Már többször hallottam, de még mindig nem tudom megunni, így kijelenthetem, hogy szuper aláfestést választottak a lányok. A másik, ami szerintem szuper, hogy mindig van idő inni az edzés alatt. Ezt a legtöbb videónál csak úgy tudom megoldani, ha leállítom, de itt konkrétan minden egyes gyakorlat után van rá lehetőség. Ez pedig szuper, ahogy az is, hogy a lányok is isznak közben, így aki ezt elfelejtené, most tutira nem fogja! :) Én szerintem olyan vagyok, mint egy kiskacsa, állandóan iszok. De tényleg, én az a tipikus kb minden falat után jöhet egy korty víz ivós lány vagyok. Remélem, hogy Ti sem feledkeztek meg a rendes napi folyadékbevitelről. Enélkül sosem lesz gyönyörű a bőrünk és sosem lehetünk teljesen egészségesek (hehe, mondja a megfázott egyén - szóljatok már, hogy bort iszom azt vizet prédikálok! :D)
Nem is beszélek többet mellé, inkább beszéljen helyettem a mai edzés illetve Ti! Mit mozogtatok ma? :) 
Oh, és ha tetszenek a bejegyzések, akkor ne felejtsetek el feliratkozni a blogra, és látogassatok el a  blog facebook oldalára is, ahol még további hasznos infókkal is találkozhattok :)

Puszillak Titeket, Nóra :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ahogy a blogomat igazgattam (:'D) az elmúlt pár napban, megláttam a nevedet, és eszembe jutott, hogy milyen rég hallottam rólad. Aztán felfedeztem ezt a blogodat és nagyon megörültem, mert nemrégiben (december elején) elkezdtem otthon tornázni, és bizony minden bátorításra szükségem van, hogy ne hagyjam abba. Nem vagyok túlsúlyos vagy ilyesmi, elégedett vagyok az alakommal, viszont a hétköznapok rohanása mellett a mozgást hanyagoltam el a legkönnyebben, emiatt pedig sokszor fáradékony, rosszkedvű voltam. Amióta tornázom, sokkal jobban érzem magam, már egy pár nap után is jóval energikusabbnak éreztem magam, azóta pedig csak csodálkozom, hogy azok a gyakorlatok, amik az elején egyáltalán nem mentek, most már nem is tűnnek olyan nehéznek.
    Szóval annyit szerettem volna mondani, hogy tetszik a blogod és sok sikert kívánok, hogy sikerüljön elérned az egészséges életmóddal kapcsolatos céljaidat! :)

    További szép napot!

    Olívia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Olívia!
      Örülök, hogy Te is nekivágtál az otthoni tornának! Egyetértünk: ez sosem könnyű :) Jó olvasni, hogy sokkal jobban érzed magad a mozgásnak hála, és remélem, hogy a kitartásod megmarad a továbbiakban is! :)
      Köszönöm a jókívánságokat, és nagyon köszönöm, hogy írtál nekem, szuper volt olvasni a soraid!
      Neked is szép napot!

      Puszillak, Nocy :)

      Törlés