2015. február 1., vasárnap

Top 5 beauty bloggerem

Sziasztok!

A múltkor már volt szó a kedvenc sorozataimról, most pedig úgy döntöttem, itt az ideje, hogy bemutassam a kedvenc beauty bloggereim. Ő általuk ismertem meg a hazai beauty bloggereket és azt, hogy egyáltalán van ilyen. Sokáig csak nézegettem őket, aztán már kommenteltem is a bejegyzéseikhez, a végén pedig már csak azt vettem észre, hogy igazi kikapcsolódás, amikor az ő oldalaikat olvasgatom. Ma pedig már odáig jutottam, hogy valószínűleg nekik köszönhetem azt, hogy én magam is belevágtam ebbe a blogba, és hogy még színesebbé teszem majd a blogot más típusú bejegyzésekkel is. :)
Annyit azért elöljáróban megjegyeznék, hogy még rengeteg szép és jó bloggal, bloggerrel lehet találkozni, azonban ők valamiért kiemelkedőek a számomra. Általában valamilyen új élményt adtak nekem, aminek köszönhetően több lettem vagy épp egészebb. Nem tudnám ezeket megmagyarázni és talán nem is kell, szerintem valamennyire benne lesz ez abban, amit a későbbiekben leírok róluk. És hozzátenném még azt is, hogy ezzel a bejegyzéssel nem célom az, hogy "bevágódjak" valakinél vagy mit tudom én, egyszerűen csak azt szeretném, hogy azok, akik esetleg nem ismerik őket, most megismerhessék, és nekik is szebbé tegyék a napjukat, akárcsak nekem szokták. Mások a kedvenc könyveikről írnak listát (amit meg is tudok érteni, valószínűleg én is fogok ilyen bejegyzést írni), én pedig a kedvenc bloggereimről, na :)
No, de ezután a hosszú bevezető után vágjunk is bele, nézzük, kiket ajánlok és miért!

1. The very style blog Szandra tollából, akarom mondani billentyűzetéből :)
Az ő blogja volt az első, amivel találkoztam. Nem is tudom, hogyan keveredtem oda és miként, de arra emlékszem, hogy akkor csak belájkoltam, de nem igazán böngésztem. Később egy játékot hirdetett, és mivel több ismerősöm is részt vett rajta, ezért újra kidobta a fész. Meg is nyitottam, mivel a rég áhított MyEqua kulacsomat lehetett megnyerni, regisztráltam, majd pedig utána ott is ragadtam. Görgettem és görgettem, olvastam és olvastam. Napokig mást sem néztem, csak a posztjait és akkor kezdett tudatosulni bennem, hogy ez nekem tetszik, hogy milyen jó érzés lehet megosztani másokkal a tapasztalataimat és hogy mennyire jó már, ahogy mi, nők/lányok egymás között véleményeket cserélünk. Egy új világ, egy új kapu nyílt meg előttem, engem pedig szinte azonnal magával ragadott, amit mögötte találtam. Szandra rendkívül bájos, kedves és hiába van több ezer követője, mégis még mindig minden egyes hozzászólásra reagál és érezzük, hogy ő ugyanannyira törődik velünk, mint amennyire mi szeretjük őt. Nála leginkább a személyisége fogott meg, illetve az, hogy eszméletlen sok fajta és árkategóriájú terméket találok az oldalán. Ha valamire szükségem van, akkor szinte biztos, hogy az ő blogjához nyúlok, és nála olvasom el az ő illetve más véleményeit egy adott termékről :)
A blogját ITT érhetitek el.

2. Kialakító Enikő irányításával
Határozottan emlékszem, hogy Enikő blogja volt a második, amire rátaláltam, annyi volt a különbség, hogy akkor még ketten vezették a blogot Ginával. De hogy pontosan hogyan keveredtem oda, arról már fogalmam sincs. Talán egy pixiboxnak köszönhetően? Áh, nem tudom, de tényleg nem :D Itt is csak az maradt meg, hogy egy egész délutánra ott ragadtam. Olvasgattam, és magával ragadott az, hogy annyira másként látják a világot. De nem olyan értelemben, hogy annyira különbözött volna tőlem, hanem sokkal inkább azért, mert ezt a világlátást fel merte vállalni és meg merte mutatni az egész világnak. Ha leginkább jellemezni szeretném Enikő blogját, akkor azt mondanám, hogy szereti magát differenciálni a bloggerek között. Egy olyan extrémebb vonalat képvisel, amit mégis meg lehet fogni, és amely hordható a mindennapokban is. Nagyon szerettem azt benne, hogy amit máshol nem találtam meg (tehát akkor nálam konkrétan Szandránál), arra ott rábukkantam. Az első egyezőség a Moyra lakkokkal volt, és emlékszem, jókat somolyogtam magamban azon, hogy jé, nem csak én szeretem ezt a lakkot. A leginkább az marasztalt ott az oldalon, hogy sok apró, olcsó darabbal dolgozott, ami viszont minőségileg ugyanazt a szintet jelenti, mint a drágábbak. Legyen szó ruháról vagy szépségápolási termékről :)
Enikő EZEN a blogon tevékenykedik.

3. Aviana Rahl Evelintől
Amikor rátaláltam először az Aviana Rahl blogra, elámultam, hogy hogy lehet valaki ennyire tehetséges. Egyszerűen csak ámultam és bámultam, hogy van valaki egy viszonylag eldugott, ugyanakkor hozzám akkor még közeleső helyen (Evelin ugyanis időközben már Budapestre költözött) és mégis mennyire jól kiismeri magát a blogger világban és hogy mennyire gyönyörű sminkeket készít. Sokáig nem is tudtam, hogy van youtube csatornája, csak a blogja hosszas nézegetése után fedeztem fel, hogy jé, hát ő videózik is. Úgyhogy jött az újabb szájtátás, hogy hoppá, ezek mennyire jók már és milyen sokat lehet belőlük tanulni. Nem egy és nem két sminkötletet loptam már Evelintől és egytől-egyig nagyon hasznosnak tűntek. Jó, előtte sem voltam egy sminkelési analfabéta, hiszen korábban már volt szerencsém bekukkantani a modellek világába, és kozmetikusoktól is volt szerencsém néhány leckét venni, de az mégsem volt ugyanaz, mint amit itt kaptam. Inspirációt és útmutatást, amit most már ennek köszönhetően én adok a környezetemben élőknek. A legfontosabb mégis az, hogy ő az a lány, aki megtanította nekem, hogy miért is fontos egy jó satírozóecset beszerzése. Úgyhogy ha szuper sminkeket és termékeket szeretnétek megismerni, akkor bizony jó helyen keresgéltek, ha az ő oldalára tévedtek :)
Evelintől többet ITT olvashattok.

4. Breakfast at Fruh - Fruzsi keze alól
Fruzsiról először Evelinnél hallottam, egy közös videó kapcsán kerültem az ő youtube csatornájára és utána ott is ragadtam. Bevallom az őszintét, hogy nála főként a videók vonzottak, csak két napi csatorna nézés után pillantottam rá a blogjára, de akkor is csak azért, hogy megnézzem az egyik outfitet képekben is. Aki már korábban is követett, az tudja, hogy volt olyan is, hogy csak azért, hogy nézzek egy-két videót még inkább nem videóra tornáztam, vagy ha igen, akkor úgy, hogy fél képernyőn ment a Réka torna, a másik felén pedig Fruzsi videója, mert annyival magával ragadott, hogy miket nem talál és miket nem mond. Kicsit most amolyan fanatikusnak tűnhetek, de szerintem ilyesmi már mindenkivel előfordult, hogy annyira belejött valamibe, legyen az sorozat vagy könyv, hogy azt nem bírta abbahagyni, főzés, takarítás közben is az ment. Nos, én így jártam Fruzsi csatornájával :) Ő volt az, aki felnyitotta a szemem arra, hogy talán nem is kellene annyira félni ettől az internetes rendeléstől legyen az hazai vagy külföldi oldal. Mindig sok szuper és új dologra találhatok nála és nagyon tetszik, hogy változatos. De a kedvenc videóimból sok van: sminkek, kedvences videók és természetesen haulok tömkelegéről van természetesen szó :) És hogy hol? Hát ITT!


5. Niceties in my life Ágival
Hogy Ágihoz hogy kerültem, arra aztán már végképp nem emlékszem. Egyszerűen csak azt tudom, hogy akkor már nem volt megállás, és a beauty blogok végleg magukba szippantottak. Áginál szerintem a leginkább az elfogyottas bejegyzéseket szeretem. Mindig őszintén leírja, hogy mik azok, amik beváltak számára, és hogy mik azok, amik egyáltalán nem. Szeretem, hogy sok körmös bejegyzést találhatok ott, és a körömnyomdázásról is nála olvastam először. Addig fogalmam sem volt ilyesmiről, persze, én is szívesen lakkozom a körmöm meg díszítem csillámokkal meg mintákkal, de azt nem tudtam, hogy a nyomdázásban ennyi lehetőség rejlik. A másik nagy kedvencem Ági blogján, hogy az inspiráció minden héten bizonyos témakörök köré rendeződnek így mindig ugyanannyi képet láthatunk, de mindig megtaláljuk a kedvenceinket. Nálam a heti cukik szinte minden héten tarolnak! :D Ágival ITT találkozhattok többet :)

Nos, ez lett volna az én kedvences listám, és remélem, hogy Nektek is tetszett, és kedvet kaptok nézelődni náluk is! :) Nálatok kik vannak a listán? Vannak egyezőségek? :) És úgy általában, mennyire szerettek beauty blogokat olvasni? :)

Puszillak Titeket, Nóra
This entry was posted in

2 megjegyzés:

  1. De aranyos vagy! Köszönöm szépen. :) Akkor a heti cuki marad mindenképpen. ;)
    Szandra nálam is nagy kedvenc. Az én listámon mindenképpen lenne helye a Szütyő blognak és a Bikira lányoknak is, valamint ha körmös, akkor LakkomLakkom Edinának. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, heti cuki nélkül nincs is élet :) A Bikira lányokkal még nem találkoztam, úgyhogy azt hiszem, itt az ideje, hogy megnézzem magamnak őket :) Köszi az ajánlást! :)

      Törlés