2015. június 23., kedd

Nivea Fitness Tour 2015 Pécs II.

És elérkezett az idő, hogy végre megosszam Veletek, milyen is volt pontosan a Nivea Fitness Tour edzős része! :) A reggeli felmérések után Katus Attilával nyitottuk a napot, aki egy kemény 40 perces átmozgató tornát tartott nekünk Best Body elnevezéssel. Az a helyzet, hogy én még sosem tornáztam korábban Katus Attilával semmilyen módon, így számomra ez az egész újdonság volt. Egy nagyon mozgékony 40 perc volt, az biztos! Szuperek voltak a használt elemek, és nagyon tetszett, hogy ennyi módon megmozgattuk magunkat. Ami pedig külön öröm volt a számomra, hogy Attila nagyon figyelt a nyújtásra és a bemelegítésre is. Sokszor hiányolom ezt az edzések során, azonban ebben a 40 percben minden benne volt, semmi nem maradt el! Attila nagyon közvetlen, kedves embernek tűnt, nagyon szimpatikus volt, hogy lejött a színpadról, és körbe sétált, kijavított néhány rosszul végzett gyakorlatot, és motivált néhány jól teljesítőt arra, hogy miként nehezítheti az aktuális mozdulatot. Szuper összeszedett óra volt, rengeteg izzadtsággal és tűző nappal. Rengetegen gyűltünk össze, de azt kell mondjam, így is teljesen élvezhető volt ez az edzés :) A végén egy kis beszélgetés is volt, ahol Attila elmondta, milyen termékeik vannak és mik az újdonságok, amikkel előrukkolt mostanság. Egy biztos: kíváncsivá tett, hogy vajon milyenek lehetnek a ruházati termékei!
Ezt követően volt egy kis pihenésre időnk, majd a tánccsoport bemutatója után Balogh Rita tartott Feszes és fitt alakformáló edzést. Ez nem volt számomra egyáltalán újdonság, hisz régóta követem Rita munkáját, és a DVD-je is megvan, amit előszeretettel veszek elő borongós napokon, ha egy kis átmozgatáshoz van kedvem. (A DVD blokkjairól bővebben ITT, ITT és ITT olvashattok.) Így hát nagyon örültem, hogy ezt is beiktattuk a napba :) Remekül átmozgatott ez a 40 perc is. Rita ismét bebizonyította, hogy ott a helye, ahol, és szerintem mindannyian izzadtunk egy sort újra :D Tudjátok, nem elég hogy amúgy is megmozgatnak, ha hozzá tesszük még a 11 órási napsütést is... Na, akkor bizony nem kíméljük azokat a zsírpárnákat! Meg kell mondanom, hogy amit a dvd-ről hiányoltam, azt most itt megkaptam, olyan kíméletlen popsi torna volt, hogy ihaj-csuhaj! A torna előtt pedig még el is kaptuk Ritát egy gyors fotóra (amíg még viszonylag kipihentnek tűntünk :D), aki egyébként nagyon aranyos volt élőben is, és emlékezett rám, ami külön megtisztelő :)
Ez után a két edzés után megkörnyékeztük a salátást standot, benyomtunk egy kis salit, majd hazafelé vettük az irányt. Gyors felfrissülés után pedig siettünk vissza, hogy még időben elérjük a Box Team óráját. Hát mit ne mondjak, eeeez igen! Hát, engem marha nagy rajongójukká tettek, az tuti! Eszméletlenül jó 40 perc volt, amit velük töltöttünk, annyi biztos. A gyakorlatok eszméletlen fárasztóak és szintén csak izzasztóak voltak. Rendkívül jól megmozgatták a felső testemet, másnap ennek köszönhetően ismét olyan helyeken is izomlázam volt, ahol nem hittem volna, hogy van izmom... Nagyon pörgős 40 perc volt, szuper zenékkel és gyakorlatokkal. Az ember lánya bizony itt levezethette a benne felgyülemlett feszültséget. Kicsit sajnáltam, hogy ők a végére maradtak nekem, mert ekkor már igencsak fáradt voltam. Nem tudtam úgy teljesíteni, mint normális esetben, de ettől függetlenül igyekeztem kihozni magamból a maximumot. Remélem, hogy sikerült :) Egy biztos: eszméletlen jól éreztem magam!
Persze ezeken kívül még rengeteg program várta az érdeklődőket, volt itt Zumba, Kangoo, Jóga, BodyArt és Spartan Combat, de ahhoz még nem éreztem magam elég menőnek, hogy ezt mind végigcsináljam :) Ehhez még kevésnek bizonyult az a marha finom saláta is, amit ott kaptunk. Viszont nagyon jól éreztem magam, és örülök, hogy a részese lehettem! Remélem, jövőre is lesz, és még több órát, sportot próbálhatok majd ki! :) Addigra talán sikerül felszednem még néhány kiló izmot is :D
Ti részt vettetek már ezen az eseményen? Esetleg más, hasonlón? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése