2015. október 15., csütörtök

(Majdnem) Glamour napi szerzemények 2015

Nos, véget értek a Glamour napok, én pedig rengeteg mindent vásároltam magamnak. Most főként ruhákra volt szükségem, úgyhogy ez a bejegyzés csak ruhákról fog szólni :) Ilyen téma még úgysem volt a blogon, úgyhogy épp itt az ideje! Mint látjátok, nem apróztam el a vásárlást, és az a helyzet, hogy nem csak olyan üzletekben jártam, ahol kedvezményeket nyújtottak, hiszen volt olyan darab, ami teljesen ugyanolyan volt két butikban is, de még így is ott érte meg jobban megvásárolnom, ahol nem volt kedvezmény. Így hát ez egy nagy haul bejegyzés lesz, ha úgy vesszük, ami nem teljesen Glamouros :) Azt azért le kell szögeznem, hogy én úgy vágtam neki a Glamour napozásnak, hogy szerda délután már mentem egy kört a boltokban, és felpróbáltam és kinéztem magamnak a ruhákat előre, így már kész tervvel és listával mentem a körömet pénteken délelőtt :)
No, de vágjunk is bele, lássuk, milyen csodaszép ruhadarabokat sikerült beszereznem!

H&M 20%
Az első utam az H&M-be vezetett, ahol három dolgot néztem ki magamnak. Egy farmerre mindenképp szükségem volt, ez az egyszerű, világos színű pedig tökéletesen illik hozzám. Mindenképp olyat szerettem volna, ami nem szaggatott, lévén most épp a tél meg a hideg felé tartunk... Így hát maradt ez az egyszerű, de nagyszerű megoldás. :)
Ez a szürke "lebernyeg" pulcsi szintén egy olyan darab volt, amit nem hagyhattam ott. Hideg lesz, kellenek a rétegek, nekem pedig hogy őszinte legyek, nem maradt túl sok meleg ruhám a múltkori nagy gardrób takarításom következtében. Szeretem az ilyen típusú felsőket, mert jól lehet őket variálni, egy felső ezáltal több kinézetet is ölthet, én pedig nem unom meg így őket :) Úgy gondolom, hogy az egyik legjobban kihasználható darabok. Arról nem beszélve, hogy nem akartam belebújós felsőket, sem pedig kötötteket, most valahogy nem érzem a magaménak őket.
A sál pedig a tél és az ősz elengedhetetlen kelléke. Nálam még mindig dívik a kockás sál, ez pedig tökéletesen illik a szövetkabátomhoz. Az ugyanis ugyanilyen kék és belül pedig piros kockás :) Szóval nálam telitalálat és egyben hatalmas szerelem lett. Azóta is nem egyszer volt rajtam, hogy melegítsen. Eszméletlen meleg és puha! :)
És akkor jöjjenek a piszkos anyagiak... A nadrág és a pulcsi egyaránt 5.990 forint volt, míg a sál 2.990. A három darabon összesen 2.994 forint megtakarításom volt, ez ráadásul úgy, hogy Glamour napok nélkül is kellettek ezek :)

Tezenis 20%

Szeretek a Tezenisben vásárolni, általában a trikóimat, topjaimat és hosszú ujjú felsőimet is itt vásárolom. Jó árban vannak, kényelmesek és szuper anyagúak. Így hát most is egyértelmű volt, hogy a télre készülvén itt nézek körül először. Kinéztem két pólót is magamnak itt, de amikor még máshol is körülnéztem, olcsóbban is találtam ugyanilyeneket, szóval úgy döntöttem, hogy akkor inkább ott veszem meg. Így pedig itt nem sokat vásároltam :) De azért egy sima, egyszerű, V kivágású felső csak becsúszott és egy új melltartó is. Szerintem jó vásárt csináltam velük. Az áruk sem  volt vészes, de a két terméken így is 1.296 forintot spóroltam, és hát ezek is olyan darabok, amelyekre mindig szükség van. Ezek kedvezmények nélkül is jöttek volna velem, de azért az ember lányának mégis jobban esik ha ezeket akciósan veheti meg na :)

Orsay és Reserved 20%
Már jó ideje vadásztam egy szép fehér inget, de eddig nem sikerült rátalálnom a megfelelő darabra, és az a helyzet, hogy amit végül megvásároltam, nem is az, amit kinéztem, hanem egy másik, mert azt már sajnos időközben elvitték :( De így sem vagyok telhetetlen, hiszen egy csodaszép és kényelmes fehér inggel gazdagodtam az Orsayből. 
Míg a Reservedből egy Paris feliratú póló jött velem haza. Mindig is imádtam a pólókat, hát még azokat, amik ráadásul feliratosak is. Igaz, megfogadtam, hogy most feliratos nem jöhet már több velem haza, de ezen csak kis felirat van, az nem számít, nem igaz? :) Meg amúgy is, ki ne szeretne egy ilyen felsőt?! Én legalábbis nem tudtam neki ellenállni. Pólóból úgysem lehet elég, szóval nem kellett sokat győzködnöm magam rajta. Az ingen 920 míg a felsőn végül 500 forintot spóroltam. 
Ezen felül még kihasználtam a Calzedonia 20%-os kedvezményét is, ahol egy harisnyával lettem gazdagabb, amiről sajnos nem készült végül kép, de az elsőn azért az is szerepel, ahogy a Deichmannban kupon nélkül vásárolt gyönyörű, új csizmámról sem. De ezekről még lesz kép, terveim szerint ugyanis készítek majd outfit fotókat (és talán bejegyzéseket) is, azokon pedig majd megnézhetitek azokat is :)

És akkor most jöjjenek azok a ruhák, amiket nem a Glamour napok kedvezményeivel, de aznap vásároltam :) Jártam a Bershkában, ahol amint megláttam ezt a gyönyörű szoknyát, egyszerűen nem bírtam magammal, muszáj volt felpróbálnom. Mivel pedig olyan volt, mintha rámöntötték volna, ezért úgy döntöttem, hogy jön velem haza :) Mellé pedig körülnéztem a felsők között is, ahol ezt a két sima pólót találtam, amik még kedvezmény nélkül is olcsóbbak voltak, mint a Tezenisben kedvezménnyel, így hát őket választottam.


Utolsó utam pedig a Decathlonba vezetett, ahol végre rászántam magam arra, hogy vegyek két edzőnadrágot, amikre már nagy szükségem volt. Mind a kettő a Decathlon saját márkája (Domyos és Equarea). Mindkettő hosszúnadrág, így a hideg idők beköszöntével :) Szerintem jó vásárt csináltam velük, kíváncsi leszek, hogy miként teljesítenek majd élesben is! :) Minden esetre az anyaguk kiváló, szóval szerintem nem lesz velük probléma.
Ezzel pedig a végére értem ennek a hosszú posztnak. Ezek vásároltam a Glamour napok keretén belül és kívül. 

Hogy tetszenek a szerzeményeim? Ti miket vásároltatok? :) Kíváncsi vagyok a véleményetekre, osszátok meg velem! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése