2015. november 8., vasárnap

Manhattan Matt Effect körömlakk TESZT

Hosszas tesztelésnek vetettem alá a Manhattan Matt effect körömlakkját, amit még a Glamour napok alkalmával szereztem be kedvezményesen. :) Az a helyzet, hogy már előtte is szemeztem ezzel a lakkal, akkor pedig egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ki ne próbáljam. És azt kell mondanom, hogy azonnal lelövöm a poént, mert egyszerűen imádom ezt a lakkot! 
Nekem a 30M árnyalat van meg, ami egy gyönyörű, visszafogott lila szín. Az üveg 11 ml lakkot rejt, és bár én már sokszor kentem fel, még szinte alig fogyott belőle valami. Az ecset feje hosszú, egyenesre vágott, számomra ideális a felkenéshez. Jól illeszkedik az ember kezébe, és könnyű a használata is. A lakk maga jól kenhető, szerintem pont jó sűrűségű, se nem túl híg, hogy csöpögjön, se nem túl sűrű, hogy kenhetetlen legyen. Remélem, ez nem jelenti majd azt, hogy hamar besűrűsödik, mert annak nagyon nem örülnék.
vakuval fotózva
Én úgy vettem észre, hogy két rétegben már gyönyörűen fed, és tökéletes matt hatást ad, ami szerintem egyfajta visszafogottságot eredményez az ember körmein. Ez a szín nekem nagyon jól kihozza a barnaságomat, pedig nem vagyok az az igazán barna típus. Amikor ezt kenem fel, valahogy mindig olyan nyáriasnak érzem magam, egyszerűen gyönyörű. Az egyetlen negatívuma az, hogy elég jól csíkoz, ami bár kissé eloszlik ahogy szárad, mégsem lehet teljesen egyenletesen felvinni. Ez szerintem az ecset hibája egyébként, talán kicsit túlságosan keményre sikeredtek a sörtéi. 


A lakk körülbelül 3-4 napot bír ki a körmömön lepattogás és kopás nélkül. A kopása is szép egyenletes, inkább a köröm végeken látszik meg. Nálam csak akkor pattog meg, amikor a körmöm épp olyan hangulatban van, hogy lemezesen töredezik. Szóval tartósságban szerintem az átlagos kategóriába tartozik.
Nagyon jól kombinálható a lakk fényes hatásúakkal is, szerintem ez még inkább kihozza a matt hatását, valahogy így lesz számomra a tökéletes lakk. A képeken is így láthatjátok, rendszerint így használom ezt a lakkot, de próbáltam már fényes lakkra mintaként is, úgy is szuperül megállja a helyét :)
vaku nélkül fotózva

a két kedvencem egy helyen :)
Ti próbáltatok már matt hatású lakkokat? :) Mi a véleményetek róla?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése