2015. december 24., csütörtök

Kellemes Karácsonyt Pixi módra

Nos, úgy gondoltam, hogy kellemesebb köszöntést nem is írhatnék annál, mint hogy bemutatom a decemberi Pixibox dobozkát, ami egy kész kis ajándék volt! :) Az egyik legjobb előkarácsonyi meglepetés volt számomra, így én ezzel kívánok boldog karácsonyt mindenkinek! :)
A Pixibox tetején most is egy Piximagazin lapult :) Szuper ötletek én információk rejlettek benne, amiket öröm volt elolvasni, hiszen még többet tudhattunk meg a Pixiben rejlő termékekről.
A dobozka 3 (azaz három!) teljes kiszerelésű terméket rejtett, 1 utazó méretűt és két mintát. Amint kinyitottam, csak győztem lesni, hogy milyen csodákat tettek ebbe a kiadásba, úgyhogy vágjunk is bele!
Legelőször egy arckrém jött velem szembe, méghozzá a Uriage Aqua Précis hidratáló gél-krém normál bőrre. 40 milit tartalmaz ez a csoda, ami mattító hatású, könnyű állagú. A leírása szerint táplál és egyben regenerál, továbbá véd a káros környezeti hatásoktól. Azt állítják, hogy smink alá is tökéletes, mivel gyorsan felszívódik - nos, ezt kellően alá tudom én is támasztani, ma este is őt kenem majd fel az ajándékozáshoz :) Parabénmentes és hipoallergén krémről van szó, aminek az illata is nagyon kellemes, visszafogott. Selymesen puha lesz tőle a bőröm, de leginkább a csomagolása fogott meg. Nagyon tetszik ez a kék-fehér design, szerintem igazán jól illik a tél hangulatához, kicsit olyan jeges, de mégis kellemes rá nézni, és amúgy is, valahogy imádom a kéket, szóval nekem minden jöhet, ami ilyen színű! :)
A következő teljes kiszerelésű termék az Artdeco jóvoltából került a dobozba, és be kell vallanom, hogy ez volt az a termék, amit a leginkább vártam már. Sosem volt még semmilyen sminktermékem az Artdecótól és nagyon vártam már, hogy most végre kipróbálhassam :) Ez egy vízálló szempillaspirál, ami azt ígéri, hogy vastagabbá és dúsabbá teszi a szempillákat, méghozzá egyenletes eloszlással. A keféje nagyon érdekes, a közepén dúsabb, míg a szélein elvékonyodik. Tényleg nagyon jó és könnyű a használata, szebbé teszi a pillákat. Valóban nem számíthatunk igazi hosszabbításra, viszont szép, dús pillákat eredményez, mindezt úgy, hogy nem tapasztja össze azokat. 
Az utolsó teljes kiszerelésű termék a Schwarzkopf Professionaltól került a Pixiboxba. Méghozzá egy Osis + Flatliner hajkiegyenesítő, hővédő szérum. Nos, meg kell vallanom az igazat, én ezzel nem teljesen vagyok kibékülve. Nem gyakran vasalom a hajam, sőt, hogy az igazat megmondjam, én sokkal gyakrabban használom hajhullámosításra és göndörítésre a hajvasalót, mint egyenesítésre, szóval ez nálam nem került a telitalálat részbe, valószínűleg ezt továbbadom valakinek, aki biztosan el fogja használni, mivel ez a hővédő nem hiszem, hogy megfelelő lenne a hullámosításhoz... :) Pedig igazán jónak tűnik, csak épp nem nekem :)
A doboz rejtett még egy terméket a Uriage-től, méghozzá egy micellás arclemosót. Ez egy termálvíz alapú mélytisztító arclemosó zsíros és kombinált bőrre. Kíméletesen távolítja el a felesleges szennyeződéseket és a sminket. Nyugtató hatású, szappan-, parabén-, alkohol- és színezőanyagmentes. Az a helyzet, hogy ezt még nem sikerült kipróbálnom, de nagyon kíváncsi vagyok, és remélem, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeimet.
További két minta lapult a dobozkában, méghozzá egy a Curaproxtól, ami a híres nevezetes fekete fogkrém! Be kell vallanom, nagyon-nagyon izgat a dolog, mert már rengeteget hallottam róla. Kíváncsi leszek, hogy milyen, és hogy valóban friss, mentolos íze van-e, ahogy azt ígérik - ami ugye szerintem igen fura lesz majd a megszokott Curaprox íz után. Egyelőre még nem próbáltam ki ezt sem, de nagyon remélem, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeimet, bár az is igaz, hogy egy kicsit sajnálom, hogy ennyire drága a teljes kiszerelésű, nem hiszem, hogy ez beleférne egy egyetemi sta büdzséjébe, de talán majd egyszer! :)
Emellett volt még egy parfümminta is a Guccitól, méghozzá a Bamboo elnevezésű, ami nagyon jó, de nem tudja lepipálni a korábbi mintát - méghozzá az Aqua divinát ami nálam a best of kategória lett :) Tetszik az illat nagyon, szóval biztosan el fogom használni, de nem mondanám, hogy teljesen én vagyok. De hisz azt már megtaláltam, szóval ez egyáltalán nem probléma :)
Nos, ennyi fért bele a kis dobozkámba, már csak egy kérdésem maradt: Ti mennyire vagytok megelégedve a is dobozkával? 

Boldog karácsonyt mindenkinek! :)






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése