2016. január 4., hétfő

Az év legjobban várt eseménye - Victoria's Secret Fashion Show

Egyetlen egy divatshow van összesen, amit minden évben várok, és amit figyelemmel követek, méghozzá a Victoria's Secret Fashion Show. Ez az, amit szerintem senkinek sem kell bemutatni, aki egy kicsit is vonzódik és érdeklődik az ilyen divatshow-k iránt. Az egyik leghíresebbről beszélünk - ha nem a leghíresebbről. Ha egyszer valaki megkérdezné, hogy mit kívánnék, ha lenne egy kívánságom, na, akkor tuti, hogy azt, hogy eljussak egy évben végre erre a csodára.
Igen, tudom, hogy már nem most volt a bemutató, de az a helyzet, hogy én csak a két ünnep közötti lazítás és pihenés keretében jutottam el odáig, hogy végre megnézzem a neten :) Szerencsémre a honlapjukon vissza lehet nézni az egész bemutatót, méghozzá remek minőségben, így nem kell a kalózverziókra hagyatkozni, amik sokszor nem is jó minőségűek... A lényeg a lényeg, hogy végre megnéztem, és egyszerűen annyira a hatása alá kerültem, hogy muszáj volt veletek is megosztanom a gondolataimat a bemutatóról! :)
A gyönyörű szép fehérneműk és a köré épített kreációk engem személy szerint mindig elvarázsolnak. Tudom, hogy sokan nem szeretik, de én egyszerűen imádom nézni ezeket. Ahogy látod, hogy a lányok végigsétálnak a kifutón, teli vannak önbizalommal, jól érzik magukat a stressz ellenére is, és egyszerűen csak élvezik azt, hogy ott lehetnek. Szerintem ez mindenkinek jót tesz kivétel nélkül, kicsit olyan, mintha megsimogatná a lelkedet. Látod azt, hogy lehet ezt így is, és nekem ilyenkor csak az jár a fejemben, hogy én is ilyen szeretnék lenni: szexi, magabiztos és boldog. Lehet, hogy ez csak egy illúzió, amit ilyenkor elénk vágnak, de valljuk be, hogy erre szükségünk van. Mert bizony ez mutatja azt az irányt, ami a helyes, hogy elfogadjuk magunkat, hogy olyanok legyünk, amilyenek csak szeretnénk - főleg így év elején szuper jó motiváló lehet ez számunkra. Hiszen nem titok, hogy az angyalok hosszas edzéssel érik el ezt az alakot, és emellett az egészséges étrendre is nagy hangsúlyt fordítanak. Nem a hangyák hordják össze azokat a kis zsírpárnákat magunkon, szembe kell nézni azzal, hogy bizony tennünk kell ezért, ez ilyenkor mindig eszembe jut, és ha valamikor is kezdek eltunyulni, csak elő kell szednem ezt a bemutatót, és máris rájövök, hogy miért is dolgozom nap mint nap :)

Imádom, hogy minden évben olyan énekesnőket is meghívnak a fashion showra, akik azonosulni tudnak ezzel a felfogással, és akik illenek az imázsba. Selena Gomez, Taylor Swift, Ellie Goulding... mind olyanok, akik már vettek részt a shown, és akik még színesebbé tették a bemutatót. Őket amúgy is szeretem, bírom a zenéjüket, de akárhányszor csak feltűnnek egy-egy showban, még inkább húzok feléjük. Lehet, hogy ez egy kicsit már beteges rajongás, de ha az, akkor legyen, felvállalom! :)
Szeretem ezt, a csillogást, a gyönyörű fehérneműket és egyszerűen jó látni azt, hogy mi az, amiért érdemes küzdeni. 
Nagyon tetszik az, hogy a lányok teljesen természetesek a kifutón, és hogy a sminket arra használják, amire való: hogy kiemeljék az amúgy is gyönyörű nőkön a legszebb részeket. Nagyszerű, visszafogott sminkeket láthatunk, amiből bőven lehet inspirálódni egy egész évre. Nem beszélve az angyalok ruháiról. Ahogy összhangba hozzák a fehérneműket a köréjük épített képpel szerintem valami eszméletlen. Tetszik, hogy szexi az összhatás és nem közönséges. Valljuk be, sokszor a divatfotóknál már az extremitás miatt elhúznak a rossz irányba, itt viszont sikerült megtartani a kényes egyensúlyt, ami szerintem rendkívül fontos. Sok helyen olvastam, hogy valami mást vártak, és valami újat. Nekik üzenem: ugye tudjátok, hogy ez még mindig főként a viselt darabokról szól, nem pedig magáról a körítésről? :) Tudom-tudom, nagyon fontos, hogyan adjuk el az egészet (marketinget tanulok, szép is lenne, ha nem tudnám:D), de én még mindig úgy gondolom, hogy a fókusz megtartása ugyanolyan fontos. Márpedig a fókusz a kreációkon kell hogy legyen, ami teljesen megvolt. Azok pedig ugyebár csodásak és újak voltak, szóval szerintem egy rossz szavunk sem lehet :) Én legalábbis minden percét élveztem, és újult erőt kaptam ahhoz, hogy a 2016-os évben még többet foglalkozzam a sporttal - legyen az bármilyen formában! :)
Íme egy kis ízelítő a bemutatóról azoknak, akik még nem látták a 2015-ös durranást (megjegyzem, az egyik személyes kedvenc számommal és résszel a bemutatóról) :)


Akik pedig most kedvet kaptak megnézni vagy újra megnézni, azok megtehetik az alábbi linken:
https://www.victoriassecret.com/fashion-show/videos

Ti hogy álltok ezzel a bemutatóval? Meg szoktátok nézni? Szeretitek? :)

Szép napot,

Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése