2016. január 22., péntek

Pure Fiji termékek

A Pure Fiji testvajával és bőrradírjával a Pixinek hála ismerkedtem meg, és már most megmondom, hogy nagyon szerettem mindkettőt. Kezdem először a kisebb termékkel, a testvajjal, abból ugyanis csak egy mintánk volt (vagyis nem tudom, a lényeg, hogy kevés volt benne a legnagyobb bánatomra). Ezt elraktároztam magamnak a hidegebb hónapokra, és milyen jól jött, amikor beköszöntött az igazi tél! A testvaj azt ígérte számunkra, hogy intenzíven hidratálja a nagyon száraz bőrt is. Diókivonatot tartalmaz, ami mélyen hidratálja és táplálja a bőrt. Szójaprotein is rejlik benne, ami bőrfeszesítő hatású, és csökkenti a finom ráncok megjelenésért. A golgotavirág pedig nyugtató hatású, mellett pedig még az összetevők között találhatunk kókuszolajat, diókivonatot és tejfehérjét is. 
Az illata nagyon tetszett, nekem kicsit valamiért a vaníliához hasonlított, pedig az nincs benne egy deka sem. De nem baj, nekem akkor is arra hajazott, plusz volt egy számomra beazonosíthatatlan illata is, amit én a virágnak tulajdonítottam végül. Nagyon szerettem használni, a bőröm csak úgy itta magába ezt a gazdag krémet, ami nagyon jól teljesített, eszméletlen puhává varázsolta az én egyébként nagyon kiszáradásra hajlamos bőrömet. Minden este imádtam magamra kenni, nagyon szerettem az érzetet, amit maga után hagyott és az illatával is meg voltam elégedve, így nagyon sajnáltam, amikor a végére értem. Szerettem volna utánanézni, hogy mennyibe is kerül pontosan, mert szívesen beruháztam volna egy teljes kiszerelésre, azonban az itthoni weboldal egyelőre szünetel, így nem volt rá lehetőségem.
A bőrradír szerencsére tovább kitart, így még mindig élvezhetem a használatát. Ez a bőrradír egy kókuszos-cukros verzió, aminek radírozó hatását a cukornádnak köszönhetjük. A kis kristályok nagyon jól eltávolítják az elhalt hámsejteket. Ez a termék is kókuszolajat, valamint diókivonatat tartalmaz, aminek köszönhetően a bőröm a használata után pihe-puhává válik. Egyszerűen imádom. Használat közben elég erős citrusillat lengi be a fürdőszobát, amit én egy cseppet sem bánok, mert bár igen erős, de nem tolakodó, így pedig szuper jó, frissítő hatása van. A használat közben a viszonylag nagy cukorszemcsék feloldódnak, ami számomra kimondottan szórakoztató használat alatt :) Imádom a természetes anyagokat! A használata után jobb időben sokszor nem is volt szükségem testápolóra, de így a tél beköszöntével már sokkal inkább szüksége van rá a bőrömnek - bár szerintem akinek kevésbé száraz a bőre, annak nem biztos, hogy szükségszerű.
Mindenkinek bátran ajánlom, bár tény, hogy elég húzós ára van, és jelenleg nem elérhető a weboldal sem, ahogy azt már korábban említettem, de reméljük, hogy ez változni fog.

Ti mit gondoltok róla? Próbáltátok már ezeket vagy más termékeket? Osszátok meg velem a gondolataitokat, mert nagyon kíváncsi vagyok rá!

Gyönyörű szép napot,


Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése