2016. május 8., vasárnap

Dudás-Hajas szalonban jártam!

Nem egy megszokott bejegyzés következik, de úgy éreztem, erről mindenképp be kell számolnom Nektek! Jó ideje tudtam, hogy el kell mennem végre fodrászhoz, az én hajam 3 hónap után már borzalmasan néz ki, pontosan ezért nem is húztam az időt tovább. Vagyis húztam, egy hónappal tovább. Ennek természetesen oka van, egyrészt rengeteg dolgom volt Pécsett és nem jutottam haza, ahol a megszokott fodrászom dolgozik. Másrészt pedig vacilláltam. Tudtam, hogy a hajam nagyon érzékeny, mivel vékony szálú, göndörödő hajam van, ezért könnyen gubancolódik és nem bír semmilyen kezelést hosszú távon (konkrétan abba is belehalna, ha gyakrabban esnék neki hajvasalóval). Azonban én mégis örültem volna, ha a múltkori ombre után egy kicsit erőteljesebb váltást is képes leszek csinálni vele, ami egy kicsit vad, de mégis én vagyok. Amivel úgy valóban kitörhetek a hétköznapokból. Úgy jutottam hát odáig, hogy legyen ombre, csak épp ne világosbarnával, hanem kékkel megcsinálva. 
Na, igen, és itt jön a képbe az, hogy az én hajammal ezt akkor lehet megcsinálni, ha szépen ki lesz szőkítve, mert azt be is fogja a festék, ellentétben az én sötétbarna, kicsit feketébe hajló hajszínemmel. Próbálkoztam igen erőteljesen találni egy módozatot, ami segíthet ezen, de sajnos enélkül nem igazán megvalósítható a projekt. Na mármost én nem akartam ebbe beletörődni, és odáig jutottam, hogy van a HairChalk nevű termék, hogy az hátha segítene nekem. Utánanéztem, hogy hol lehet ilyet vásárolni, az internet szerint Pécsett a Dudás-Hajas szalon egy fellelő hely. Be voltam indulva, hogy megyek, veszek olyat, azzal majd megcsinálják nekem és milyen szuper jó lesz! Aha, persze, mert az úgy van, ahogy azt mi elgondoljuk, mi? :) Természetesen nem. Olyat nem lehetett náluk kapni, ők mással dolgoznak, jött a felelet :)
Megköszöntem a felvilágosítást, és elkullogtam a szalonból, ami már első pillanatra megfogott, amikor beléptem. Korábban is szemeztem már ezzel a szalonnal, de az árak valahogy mindig elriasztottak attól, hogy betérjek oda. Most, hogy viszont már bent is voltam, valahogy még inkább vonzott az üzlet. Rendkívül kedvesek voltak és segítőkészek, meg úgy volt egy hangulata is az egész helynek. Én pedig nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy nekem oda kellene mennem fodrászhoz most. Igaz, hogy drága, de egyik barátnőm is járt oda, ódákat zengett róla, meg úgy alapból a párom is mondta, hogy mit gondolkodok, menjek el, megérdemlem. Addig-addig ment ez, amíg fel nem hívtam őket, hogy árajánlatot kérjek az elgondolásaimról, hogy legalább tudjam, mennyibe fájna ez nekem úgy tényleg, amikor is jött az első meglepetés. Kérték, hogy ha van öt percem, menjek be, mert az a helyzet, hogy úgy sokkal jobban tudnak ajánlatot adni.
Bementem hát egy rövid konzultációra, ahol azonnal fogadtak, elvonultunk és leültünk beszélgetni. Kicsit több is volt, mint öt perc, de jól átbeszéltük az elgondolásaimat, és bizony meg is vizsgálták a hajam. Beletúrtak, megfogdosták, kérdeztek az előtörténetről, hogy miért ilyen stb... Mindent elmondtam lelkiismeretesen, azt is, hogy ez volt az első, hogy ombre lett a hajamból, és hogy bizony ezelőtt sosem volt semmivel kezelve. Jött is az ítélet: az én hajam nem bírja a festést sem, azért törött el ennyire. Nem azért, mert rosszul lett megcsinálva sem azért mert kb 2 hetente egyszer nekimegyek a vasalóval (hővédővel), egyszerűen a vékonysága miatt ezt sem viseli el túlzottan. Egy megoldás van, az olló. Tudtam én ezt előtte is, hogy ezen semmi nem segít, szóval nem is ért túlzottan meglepetésként, de azért sajnáltam a hajam, mert bizony már egész jó hosszú volt. De mégis tetszett a hozzáállás, hogy nem kerteltek, elmondták, hogy ebbe bizony törődjek bele, nem igazán megvalósítható a projektem, kivéve, ha azt akarom, hogy megint így nézzen ki a hajam.
Meggyőző volt a bánásmód, az őszinteség és a hozzáállás, úgyhogy azonnal kértem is időpontot, hogy én akkor jönnék hozzád, Zsuzsi pedig el is vállalta a hajam rendbetételét. Egy hét múlva pedig boldogan mentem be az üzletbe, hogy végre csodás hajkoronával térhessek haza. A hajmosás itt különösen kellemes, mert bizony fejmasszázs is jár hozzá, ami eszméletlen jó, és természetesen a hajszálaknak is jót tesz. Nem volt még részem olyanban, hogy más csinálta volna ezt, úgyhogy nagyon élveztem :)
Aztán jött, hogy beültem a székbe, és kérdezte a fodrász, na, akkor mennyi mehet? Én pedig jöttem a szokásos válaszommal: amennyire azt mondod, hogy muszáj, az menjen! Rábíztam a fazont is, nem volt különösebb elképzelésem, és úgy voltam vele, hogy így lehet megnézni igazán, hogy mit tud :) Hát nem kellett csalódnom, egy jó 7-10 centivel rövidebb lett a hajkoronám, de nem bántam, erre szükség volt, hogy valóban egészséges legyen a hajam. Hogy Zsuzsit idézzem: azt nem sajnáljuk, az már nem haj. Így hát én is erős voltam, kibírtam, hogy elbúcsúzzak a hossztól, és végig azt figyeltem, hogy milyen aprólékosan dolgoznak. Egy rossz szavam nem lehet sem rá sem az üzletre. Tincsenként, szinte szálanként vágta le a hajam, és bizony nem öt perc alatt tudta le az egészet, hanem még az én hajammal is jó ideig elbíbelődött. Nagyon tetszett, hogy ilyen szinten figyelnek minden apróságra, és hogy bizony nem a semmire fizetek ki ilyen magas összeget.
Nagyon tetszett az egész, egy élmény volt, és bizony ha őszinte akarok lenni, nem hiszem, hogy fogok még máshová is járni (kivéve, ha nem lesz alkalmam hozzájuk menni). Olyan mértékben elégedett vagyok az eredménnyel és a szolgáltatással, hogy ennyire már rég voltam. Tetszett, hogy olyan terméket használnak a hajamra, ami pont ahhoz illik, hogy nem spórolnak az anyagokon, és hogy így volt lehetőségem látni például azt is, hogy mit tud egy Kérastase hajhab például. Egy pillanatig sem bánom, hogy elmentem ide, és hogy ott hagytam egy egész vagyont. Megérte, minden egyes forintot megért :) Nézzétek meg ti magatok is!


Voltatok már ilyen szalonban? Nektek mi a véleményetek? Úgy általánosságban, mennyire figyeltek arra, hogy a megfelelő fodrászatba járjatok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése