2016. június 3., péntek

Artdeco Most Wanted Nude szemhéjpúder paletta

Az idei szülinapom legeslegjobb ajándékát szeretném bemutatni Nektek a mai bejegyzésben, méghozzá az Artdeco Most Wanted Nude szemhéjpúder palettáját. Ezzel a csodával a párom lepett meg, és meg kell mondanom, hogy egyszerűen imádom! Volt már szerencsém néhány Artdeco termékhez, és azt kell mondjam, hogy a márka nagy kedvencem lett, de az biztos, hogy ez a paletta a best of az összes közül, amit eddig valaha is próbáltam. Nem tudok rosszat mondani róla, de tényleg! A színek tökéletesek, valóban jól illenek a Nude vonalba, így egyszerre készíthetünk vele csodás mindennapi sminkeket, de sötétebb színek is találhatók benne, amikkel viszont akár egy bulismink is elkészíthető. Amióta ez a csoda nálam van, azóta nem is nyúltam máshoz, csakis ezt használtam, az összes eddig használt szemhéjpúderem hátrébb került, és gondolkodás nélkül ehhez nyúltam, akárhová is készültem.
Eszméletlen jól kihasználható, ami következik abból, hogy ideális a csillogó és a matt színek aránya a palettában. Ez fontos, mert rengeteg olyan paletta létezik, amiben alig van matt szín, amiket én eddig állandóan hiányoltam, valahogy azok jobban illenek hozzám. Meg úgy a többi néha túlzottan is csillog, na. Én meg azt nem szeretem, de itt bizony elláttak jó néhány matt színnel, ami tökéletesen kielégítik a vágyaimat. A színek nagyon jól építhetők, és ugyan egy kicsit talán lehetnének erőteljesebbek, de én ezt sem bánom, hogy őszinte legyek. Ennek köszönhetően nagyon nehéz túlzásba vinni a színeket, és én magam jobban szeretem, ha szépen építhető színeket használhatok. Ez a paletta pedig csodás ehhez. Nagyon tetszik a rengeteg föld szín, amely az én haj-, szem- és bőrszínemhez tökéletesen passzol. Örülök, hogy a szürkés színeket szinte teljesen elfelejtették, amikor ezt a palettát összeállították, és inkább a melegebb színek felé vették az irányt, ez ugyanis a számomra így ideális.

A potyogást illetően azért néha kicsit összeveszünk, de ez inkább csak az első néhány használatnál volt jellemző, valószínűleg a színek felső rétegével volt valami. Vagy csak én tanultam meg jobban bánni ezzel a csodás palettával. Bátran ajánlom mindenkinek, aki egy jó és megbízható nude palettát keres, ezzel ugyanis nem lehet mellélőni. Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy fogalmam sincs, hogy mennyibe kerül - érthető módon nem akartam utánanézni az ajándékomnak -, így pedig nem tudom, hogy milyen pénztárca viszonyok kellenek hozzá. De aki teheti, legalább egy pillantást vessen rá, mert én nagyon meg vagyok elégedve vele, ennél tökéletesebb ajándékot nem is kaphattam volna. 

A paletta színein balról jobbra haladva

A többi szín is bemutatkozik :)
Eszméletlen jól kihasználható, és innentől kezdve tényleg már csak ömlengés lenne bármi más, amit írnék róla, szóval gyorsan abba is hagyom :) A lényeg, hogy én nagyon szeretem, és még egyszer köszönöm szépen a kedves páromnak, hogy meglepett vele! Neki köszönhetően még többet sminkelek, mert egyszerűen használni akarom ezt a csodát!

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Van valamilyen nude szemhéjpúder palettátok? :)

Csodaszép napot!

Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése