2016. június 14., kedd

L'Oreal Professionnel Série Expert Absolut Repair Lipidium sampon és balzsam

Még a 2015 októberi Pixiboxban lapult ez a két utazó méretű termék, amik már akkor nagyon felkeltették a figyelmem, hiszen nálam állandóan középponti téma a hajam és annak ápolása. Éppen ezért viszont elraktároztam ezeket a termékeket kicsit későbbre, ugyanis szerettem volna előtte elhasználni az éppen akkor kibontott flakon Pantene sampont. Meg hát úgy voltam vele, hogy majd hajvágás után megnézzük, mire képes ez a két csodaszer. Ha már annyi sok jót olvastam úgy összességében is a L'Oreal Professionnel termékekről. Így hát amikor a múltkor végre levágattam a hajam egy Hajas Szalonban, ahol a professzionális hajápolás nem csak mese (ITT olvashattok a tapasztalataimról és élményeimről bővebben), úgy voltam vele, hogy stílusosan ezzel fogom mosni utána a hajam. Biztos ami tuti, szép legyen a hajkoronám :) 

 Nem fűztem túlzottan nagy reményeket hozzá, mert nem szeretek csalódni a termékekben, főleg akkor nem, ha azok ilyen magas árkategóriájúak. Azonban meg kell mondjam, hogy ebben a termékben nem tudtam csalódni. Eszméletlen jó mind a sampon mind pedig a balzsam. A sampon kíméletesen tisztít, egyáltalán nem szárítja ki a fejbőröm. Jó érzés vele a hajmosás, mivel könnyen eloszlatható a hajon és jól habzik is. Bejövős volt, méghozzá azért, mert nem kell belőle túl sok, mégis érzem, ahogy felfrissül a hajam és megszabadul a rátapadt kosztól. Jó, krémes állagú készítményről van szó, amivel kedvtelve masszírozom át hajmosáskor a fejbőröm, mivel sok helyütt olvastam, hogy ez felfrissíti a hajhagymákat és gyorsabban nő tőle a haj. Erről még nem tudok beszámolni, hogy valóban így van-e, de reménykedem :)
Az már biztos, hogy a hajpakolás tovább fog tartani, mint a sampon, de ezt sem bánom, mivel ez a hajpakolás egy áldás. Csupán néhány percet kell fennhagyni a törölközőszáraz hajon és máris csodákat művel bármilyen hajkoronával. Az a helyzet, hogy én ilyet még sosem tapasztaltam. Miután megmosom a hajam a samponnal, elég érdes marad a hajam, és érződik, hogy egy kicsit száraz és nem olyan jó a tapintása. Azonban amint felkenem a hajpakolást, ez szinte azonnal megváltozik. Már felkenéskor érződik, hogy a hajpakolás nem fogja elnehezíteni a hajunkat, egyszerűen csak eszméletlen puhává varázsolja azt. Nagyon brutálisan krémes állagú a termék, amit könnyű eloszlatni a hajon. Lemosás és száradás után valóban olyanná válik a hajunk, mintha egy szalonból léptünk volna ki. Csodaszép csillogó lesz a hajunk és nagyon jó puha. Én időnként szeretem kiegészíteni ezt a kombináció egy harmadik L'Oreal termékkel, méghozzá egy tápláló olajjal, amikor úgy érzem, hogy szükség van egy kis pluszra - bár erre mostanában annyira nincs igénye a hajamnak. Minden bizonnyal ezt a hajpakolásnak köszönhetem :)
Szóval én bátran merem ajánlani ezeket a termékeket, bár az áruk azért annyira nem barátságos. Viszont ha azt nézzük, hogy mire képes... Akkor bizony megéri az árát. Ugyanúgy, mint egy professzionális szalonért, ezekért is érdemes többet áldozni.

Ti próbáltátok már ezeket a termékeket? Hogy tetszettek? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése