2016. október 22., szombat

Megint írtam, vagy mi a szösz?!

Sziasztok!

Jó rég óta nem volt bejegyzés a blogon. Ennek több oka is volt, köztük az, hogy nem éreztem magam komfortosan a saját blogomon. Először csak egy-két dolog zavart, aztán egyszerűen azt vettem észre, hogy nincs is kedvem írni rá egyáltalán. Volt egy kezdetleges együttműködés is, amely nem teljesen úgy sült el, ahogy szerettem volna, és egyszerűen csak azt éreztem, hogy ez nekem így nem megy. Megváltoztattam a blog kinézetét is, az végre tetszett, elégedett voltam az eredménnyel, de ez még mindig nem bizonyult elegendőnek.  Nagyon-nagyon sokáig nem tudtam, mi a bajom, hiszen ott volt egy csomó minden, amiről szerettem volna beszámolni nektek, arról nem is beszélve, hogy mennyi bejegyzést írtam meg, hány dolgot fotóztam be, és egy sem került ki a blogra. Valahogy úgy éreztem, hogy nem illik bele mindez abba, amit közvetít elsődlegesen a blog, hogy egyszerűen ez nem ide való.

Aztán azon kaptam magam, hogy változtatni akarok ezen, hogy csak szeretném folytatni és kiírni magamból mindazt, ami foglalkoztat. Így jutottam el odáig, hogy bizony elkezdtem feltérképezni, hogy mi zavar. Az elsődleges a blog neve volt. Sosem voltam vele igazán kibékülve, de nem tudtam, miként változtassam meg, egyáltalán hogy megváltoztassam-e, és ha igen, akkor mire. Játszottam a gondolattal, érlelgettem magamban, aztán már beszéltem is róla. A párom rengeteget segített nekem, meghallgatta a nyavalygásom, segített agyalni egy új neven, és bizony ő volt az, aki nélkül most nem jött volna létre az új név.  Aztán csak meglett, és ahogy egyre többször kimondtam hangosan is, egyre jobban tetszett. Szerettem volna magyar nevet hagyni, de egyszerűen ez annyira adta magát, hogy nem változtattam rajta végül. Így változott a blog neve egykettőre Harmony Boxra, amivel végre elégedett vagyok, és amivel újra úgy érzem, hogy azonosulni tudok.

Ebben a névben benne van minden, amiről csak írni szeretnék majd a későbbiekben. Itt nem érzem azt, hogy túl sok, hogy erőltetett, hogy nem az enyém… Mert ez most igazán az :)
Úgy érzem, nem tudok elhatárolódni mindössze egyetlen irányba, mert annyi minden érdekel. Világéletemben ilyen voltam, semmit nem csináltam a táncon és a sporton kívül huzamosabb ideig. Igaz, ezeknél is egyfolytában váltogattam  a stílust és fajtát. És rájöttem, hogy engem bizony ez gyönyörködtet, a változatosság. Nekem erre van szükségem a blogon is. Hogy ne csak egy téma legyen, ne csak szépségápolás, ne csupán sport, hanem minden, amiről úgy érzem, hogy ennek bizony ki kell kerülnie. Hiszen ez is én vagyok, sőt, ez vagyok én. Tök hülye klisé ez, tudom én, de ha egyszer így van? Akkor már miért ne. Just do it!

Így hát megváltoztattam a blog nevét, a facebookon a nevet, és eldöntöttem, hogy én végre megszerkesztem a logómat is, a sajátomat, méghozzá én magam. Nem ismeretlen ez előttem, de korábban még sosem csináltam ilyet, bár nagyjából (de tényleg csak nagyjából) tudom, hogyan lehet vektorgrafikus szerkesztéseket készíteni. De azért biztos ami biztos, letöltöttem a programot, sőt, egy kézikönyvet is, hogy segítségemre legyen ebben :) Ez egyelőre még nem készült el, de ami késik nem múlik!

Most pedig az újrakezdés vagy folytatás jegyében írom ezt a bejegyzést, aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle. Valami biztosan :) Szóval remélem, hogy velem tartotok majd, ahogy próbálok nem elveszni az élet sűrűjében! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése