2016. november 15., kedd

5+1 tuti mozgásforma, amit Neked is ki kell próbálnod!

Mostanában új kapuk nyíltak meg előttem, aminek keretében lehetőségem nyílt kipróbálni néhány új mozgásformát, amit szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, ugyanis engem levettek a lábamról egykettőre! Szóval nézzük, hogy mi az, amit Nektek is ki kell próbálnotok! (Igaz, valószínűleg sok olyan van, amit más néven fogtok megtalálni, de mindenképp érdemes kutakodni egy kicsit utánuk!)

1. Aerobik

Igen, tudom, ezt senkinek nem kell bemutatni, de úgy éreztem, hogy enélkül a lista nem lenne teljes! Olyan nincs, hogy enélkül állj neki mozogni. Annyi fajtája van, arról nem is beszélve, hogy mennyire másképp tartja minden egyes oktató ezeket az órákat. Elég csak megnézni a legnagyobb neveket: Rubint Réka, Péntek Enikő, Balogh Rita... Három különböző név, mégsem tudnád összehasonlítani az ő edzéseiket, pedig mindegyik aerobik. Szóval ember legyen a talpán, aki egy óra után azt tudja mondani, hogy ez nem neki való. Annyira mások, érdemes többet kipróbálni, mielőtt ítéletet alkotsz!

2. Aktobatika
Igen, igen, jól olvasod. Akrobatika. Nemrég ellátogattam életem első akrobatika órájára, és bizony iszonyatosan élveztem! Totálisan kikapcsolt az agyam, ugyanis az összpontosítás mellett bizony nincs idő gondolkodni. Annyira új és annyira más volt ez, mint amit eddig próbáltam, hogy csak úgy elröppent ez a kis idő. Arra néhány órára úgy éreztem magam, mintha én lennék a Rippel fivérek egyike női kiadásban :D És ha most az jár a fejedben, hogy áh, nekem ez nem menne, akkor bizony azt kell mondanom, hogy dehogynem! Egyáltalán nem nehéz, csak tudni kell a módját, hogy mit miként kell megcsinálni. Amint az edző elárulja a titkokat, egy új világ nyílik ki a szemed előtt, és csak azt veszed észre, hogy olyanokra vagy képes, amit álmodban sem gondoltál volna!

3. Trambulin
Oh, igen, ennél jobb nem is kell. Eredetileg csak a jumping fitnesst szerettem volna kipróbálni, de mivel az nem volt a közelben, de ez igen, így emellett döntöttem. És még hozzá milyen jól! Szuper volt, újra gyereknek éreztem magam, aki a szülei hatalmas ágyán ugrál és úgy érzi, hogy most ő a legnagyobb szupersztár. Persze igazán fárasztó is ez, ugyanis a különböző trükkök megtanulása nem egyszerű, de mégis inkább azt emelném ki, hogy a boldogsághormonok miatt érdemes ellátogatni egy ilyen órára. Annyira felszabadulttá válsz tőle, és nem mellesleg teljesen kikapcsol.

4. Barre workout
Gyerekként mindannyian balerínák szerettünk volna lenni. Nos, erre bizony még most is van lehetőség, na nem profi szinten persze, de egy kicsit megvalósíthatjuk az álmunkat ezzel a mozgásformával. A Barre workout alapját ugyanis a balett adja. Kitartott gyakorlatok, tökéletes testtartás, amivel még formálhatod is a kritikus hármast (has-fenék-láb)! Ez ugyanis tökéletes hozzá! Nem mellesleg pedig szuper megélni egy kicsit a gyerekkori álmokat a valóságban is :) Tudom-tudom, térjek vissza végre a valóságba, úgyhogy jöjjön is a következő forma, ha ezek eddig nem nyűgöztek volna le (remélem, hogy azért de). 

5. Jóga
Mert a belső béke és harmónia itt kezdődik. Nem vagyok egy nagy jóga fan, de az tény, hogy időnként imádok elmerülni benne egy-egy óra erejéig. Voltam már rendes órán edzővel, de otthon is próbálkoztam vele néha. És az a helyzet, hogy amikor lelkileg totál a padlón voltam, olyankor eszméletlen jól tudott esni ez a mozgásforma. Nagyon fárasztó tud lenni, de egyben szuper kikapcsolódás is, ami segít abban, hogy rendszerezd a gondolataidat.

+1 Zumba
Csak mert nagyon vicces :) Voltam már néhány zumba órán, a legviccesebb számomra az volt, amikor egy olyan férfi tartotta, aki jobban tudta rázni a csípőjét, mint én magam :D De eszméletlen jókat mosolyogtam közben, na meg persze azt is hozzá kell tenni, hogy marhára fárasztó ez a mozgásforma. Ha ezt választod, tutira csurom víz leszel az óra végére, és az a jóleső fáradtság fog eltölteni, amit csakis edzések végével érezhetsz.

Remélem, hogy tudtam adni nektek néhány tippet, és ki fogjátok próbálni ezeket a mozgásformákat!
Ti miket szerettek a leginkább? Mit ajánlotok, mit próbáljak ki legközelebb?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése