2016. december 15., csütörtök

Elfogytak 2016 nyár-ősz part 1.

Az elmúlt néhány hónapban rengeteg terméket használtam el, így nem is egy, hanem egyből két bejegyzés is készül majd belőlük, amolyan összesített, mik fogytak el a nyáron és ősszel, és hogyan muzsikáltak bejegyzésekként. Szóval csapjunk is bele az első felvonásba!

Először is volt egy utazó méretű Uriage tusfürdőm, ami még az egyik Pixiboxban volt benne. Meg kell mondjam, én nagyon kedveltem ezt a tusfürdőt, és sajnáltam, hogy csak egy utazó méretűvel rendelkeztem belőle, nem okozott volna problémát egy teljes méretű termék elfogyasztása sem. Nagyon szuper, semleges illata volt, ami tökéletes volt tényleg utazás során, mert ahhoz tökéletes kiszerelés volt, és bizony jól tisztított, kellemes volt az állaga és a használata is. Viszont nem tartom valószínűnek, hogy újravenném, mert az ára azért elég húzós, és eléggé bele vagyok bolondulva ahhoz az illatos tusikba, hogy azok közül válasszak inkább, ha tusfürdő vásárlásra kerülne sor (na meg az is szempont, hogy azok hatodannyiba kerülnek).

Emellett volt még egy Nivea kókuszos tusfürdő, amit imádtam. Nem ez volt az első Nivea tusfürdőm, és nem is az utolsó. Nagyon kedvelem őket, szuper jó érzés velük zuhanyozni, mert frissítenek, nagyon finom illatuk van, és az állaguk is nagyon jó krémes. Számomra amolyan tökéletes tusfürdők ezek, amiket bármikor szívesen használok. Valószínűleg máskor is fogok Nivea tusfürdőt vásárolni, maximum más illatút J Hát igen, erről beszéltem az előbb J
Emellett pedig maradva a testápolás területénél elfogyott egy Garnier Oil Beauty testápoló is, amit eszméletlen sajnáltam, hogy máris a végére értem. Hatalmas kedvencem volt, amiről nagyrészt a szuper illata és a jó állaga tehetett. Emellett pedig természetesen meg voltam elégedve a hidratáló hatásával is, mert még az én mindig száraz bőrömet is kellően puhává és illatossá varázsolta. Bármikor újravenném, bár nagy a valószínűsége, hogy inkább akciósan próbálnám beszerezni újra, mert ezt sem az egyetemista pénztárcára szabták J

És akkor kicsit térjünk át az arcra, és annak ápolására. Elfogyott a tusfürdő Pixibeli párja, méghozzá egy Uriage Barié Sun arcápoló is (amiről korábban ITT írtam bővebben), ami szuper jól jött a nyáron, mert azt hiszem, 30-as fényvédőt is tartalmaz. Ez pedig a nyáron extrán fontos, így direkt csak a nyáron használtam J Gondolkodom rajta, hogy nyáron újra ezt vegyem meg, mert ugyan volt egy amolyan tipikus naptej illata, de nekem ez is nagyon bejött, valahogy mindig azt juttatta eszembe, amikor anyukám kiskoromban bekente az arcom naptejjel. Kicsit ugyan magas az ára, de az a helyzet, hogy ha az arcomról van szó, meg a leégésről, akkor nem bánom, erre szívesen költök J
Emellett elfogyott egy Loréal Skin Perfection arckrém, amiről korábban ITT írtam a blogon. A véleményem azóta sem változott, én nagyon szerettem ezt az arckrémet, azóta már egy második adag csücsül a polcomon, és használom előszeretettel J Szóval igen, újravenném, és valószínűleg ha ez elfogy, harmadik alkalommal is megteszem (hacsak nem találok egy olyan terméket, ami jobban érdekelne).
És ismét elfogyott egy adag Garnier micellás víz is, amit szerintem senkinek nem kell bemutatnom. Én továbbra is nagyon szeretem ezt a micellás vizet, pedig már próbáltam jó néhány félét-fajtát, mégis ez áll a legközelebb hozzám (és a pénztárcámhoz). Ár-érték arányban ezt találom a legjobb megoldásnak, szóval igen, ezt is újravenném, és újra is vettem (bár most az olajos verzióját nyúzom).

Az utolsó három termék pedig amolyan össze-vissza termékek lesznek. Elfogyott egy Avon Cocoa Butter kézkrém, amit szerettem ugyan, de annyira azért nem voltam elragadtatva tőle. Elvoltam vele, de valahogy az állaga nem jött annyira be (meg a hidratáló hatása sem) szóval azért örültem, amikor elfogyott, a végén azt hittem, már sosem érek a végére. Valahogy megcsömörlöttem vele, szóval nem hiszem, hogy ezt újra fogom venni.
Elfogyott egy Batiste szárazsampon is, ami szintén egy Pixibox-szal került hozzám. Ezzel viszont teljesen meg voltam elégedve és nagyon sajnáltam, amikor végül elfogyott ez kis adag. Szuper volt, ITT írtam is róla bővebben, és ugyan vigyázni kellett vele, mert a sötét hajon azért meg tud látszani, mégis azt mondom, hogy az egyik legjobb szárazsampon, amit valaha próbáltam. Az egyetlen dolog, ami visszatart a vásárlástól, az az ára, de ha kedvezményesen lesz lehetőségem megvenni, akkor biztosan újraveszem majd.
Az utolsó pedig, ami a nyáron elfogyott, az egy Labello Fruity Shine ajakbalzsam volt. Én ezeket imádom egyébként, szerintem kicsit függő is vagyok. Mindig nálam van egy darab, szóval ez nálam állandó kellék, így természetesen újravettem, csak most egy másik ízesítésűt nyúzok (aminek szintén nem sokára a végére érek). J Jól hidratál, tetszik az íze, és bírom, hogy van egy enyhe fénye, szinte olyan, mintha egy szájfényt kennék fel, nem is egy ajakápolót, aztán mégis J
És ezzel az első felvonás végére is értünk, nem sokára pedig hozom a második adagot! 

Nektek mi a véleményetek ezekről a termékekről? Van olyan, amit ti is használtok? J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése