2017. január 5., csütörtök

Elfogytak 2016 nyár-ősz part II.

Tudom-tudom, hol van már a tavalyi hó, de annyira szorgalmasan gyűjtögettem, és annyira szerettem volna ezt még megírni, hogy muszáj ezzel kezdenem az évet! Így hát meghoztam az XXL elfogyott termékek nyár-ősz bejegyzés második felvonását, amiben még több termék lesz, amikről teljes véleményt tudok formálni J 

Vágjunk is bele, mert sok-sok terméktől köszöntem el, és sosem lesz vége, ha csak csacsogok itt (ezt láthatjátok is a képen, hogy brutál sok minden elfogyott, és a legtöbbet imádtam)!

Kezdjük a testápolásra használt termékekkel. Elfogyott egy Eucerin AtopiControl tusfürdő-testápoló páros, amit a TRND jóvoltából volt lehetőségem kipróbálni és korábban már írtam is róluk a blogonITT. Nem változott a véleményem a termékek elhasználása után sem, engem kihúztak a csávából és helyre tették a bőrömet, amikor kellett, ezeknek a termékeknek köszönhetően tudom, hogy bármikor lesz még hasonló, akkor van rá megoldás. Szóval ha a bőröm állapota megköveteli, biztosan újra fogom vásárolni őket (nem használnám ezt mindig, mert szeretem az illatos testápolókat-tusfürdőket, meg hát az áruk is húzós, de ha kell, akkor nem lesz mese).
Emellett elfogyott még egy sokkal könnyedebb textúrájú, de hasonlóan szuper jó hidratálású Baba mélyhidratáló testápoló is. Ezt is imádtam használni, és erről is írtam már itt a blogon egy tesztet, amit ITT el tudtok olvasni. Nagyon szeretem a Baba testápolókat, már az összeset próbáltam, és ezzel is meg voltam elégedve. Egyelőre még nem vásároltam újra, mert van másik, amit ki szerettem volna próbálni, de ha épp egy kedvező árú és kiszerelésű testápolóra lesz szükségem, biztos vagyok benne, hogy erre fog esni a választásom és újraveszem J
Elfogyott egy Adidas Smooth tusfürdő is, ami már egy korábbi elfogyottas bejegyzésben is szerepelt, ott is említettem, hogy nálam ez a tökéletes nyári, edzés utáni tusfürdő, és továbbra ez számomra ez a tusfürdő. Krémes és mégis kissé érdes a benne lévő radírozó szemcséknek köszönhetően. Szóval én nagyon oda meg vissza vagyok érte, és amint melegebbre fordul az idő, biztos, hogy újraveszem.  

Az izzadásgátlás rendkívül fontos, főleg a nyári-őszi időszakban, így elhasználtam két Rexona invisible izzadásgátló dezodort, annak két különböző formáját, és mind a kettővel tökéletesen meg voltam elégedve. Már eszméletlen sokszor vettem újra ezt a terméket, és most is ezt használom, nálam ez a termék teljesen alap felszerelés J Igaz, hogy azért az elég nagy hazugság, hogy nem fogja meg a fekete ruhát, de azért még mindig jobb, mint egy átlagos dezodor J
Emellett volt még szerencsém egy Nivea Protect&Care dezodorhoz is, ami szintén bevált, ezt általában azokon a napokon használtam, amikor tudtam, hogy kell olyan megerőltető munkát végeznem, és nem kell egész nap rohangálnom. Ez nálam ugyanis frissítés nélkül nem mindig élte túl a napot. De tény, hogy ettől függetlenül jól teljesített, és meg is voltam vele elégedve, de nem tudta lemosni a Rexonát, így nem hiszem, hogy újra fogom venni (pedig szeretem a fújós verziókat).

Illetve a végére értem egy Adidas fun sensation „parfümnek”. Nyilván nem egy normál parfümről van szó, de én ezt nagyon szerettem használni munkába például, mert nem volt tolakodó illata, de mégis tartós volt. Nyilván szükség volt frissítésre nap közben, de ez szerintem egy ilyen átkategóriájú terméknél teljesen rendben is van. Nem vettem újra, mert jelenleg van 3 másik parfümöm, ami tényleg az is, és azokat szeretném elhasználni. De ha újra egy ilyen rohangálós-olcsó illatra van szükségem, akkor minden gondolkodás nélkül újra fogom venni
Elfogyott az eddig használt legkedvencebb samponom is, méghozzá egy L'oréal Professionel Série Expert, amiről korábban ITT írtam már a blogon. Ebből nem volt nekem egy teljes kiszerelésű termékem, de még így is tök sokáig elég volt (szerintem vagy két hónapig). És még sosem viselkedett így a hajam, mint amikor ezt használtam. Tökéletes sampon volt, ami valóban segített még az én idióta, idegesítő hajamon is. Amennyiben végre a végére érek az összes itthon fellelhető samponnak, nagy valószínűséggel újra fogom venni teljes kiszerelésben, bár az igaz, hogy elég húzós ára van, de úgy érzem, megérheti ez nekem. 
Elfogyott még egy Pantene Pro-V Intensive Repair sampon is, amiből ez a második flakon volt, de a hajam valamiért nem szerette annyira, mint az elsőt, így nem is vettem belőle harmadikat, és már nagyon szenvedtem vele, hogy elfogyjon. Talán csak annyi volt, hogy a hajam megelégelte ezt a sampont, nem tudom... viszont így nem venném újra, pedig nem egy rossz samponról van szó. 
Elfogyott a csoda olajam (Kosswell Professional Macadam olaj), amit imádtam, extra puhává varázsolta a hajamat, arról nem beszélve, hogy milyen jó illata volt! ITT írtam is róla már korábban. Érdekes amúgy, úgy tűnik, a hajam imádja a professzionális termékeket, komolyan mondom, ez az egyetlen majdhogynem, aminek az ápolásakor tényleg szívesen áldozok magasabb összegeket egy-egy termékre. Most épp egy L'Oréal terméket használok, ami szintén ilyen jó, szóval egyelőre nem vettem újra, de ezt szívesen újravenném, mert vagy fél évig használtam, mire elfogyott! Eszméletlen sokat használtam pedig!
Elfogyott egy másik Batiste szárazsampon is, a másiknak a párja, amiről a múltkor már írtam, és hát igen, ezt is nagyon szerettem, és továbbra is csak az árával nem vagyok kibékülve. Amennyiben találkozom vele leárazva, biztosan újraveszem!

Az Isana kamillás kézkrém az a tipikus nyári kézkrém nálam. Könnyű, nincs túl sok és erős illata, csak pont annyi, amit a nyári nagy melegben az ember még elvisel. Legalábbis számomra ilyen ez a kézkrém, arról nem beszélve, hogy szuper olcsón hozzájuthat az ember bármelyik Rossmannban. Szóval szinte biztos, hogy újra fogom venni, de nyilván, ez nem az a kiemelkedő kézkrém, hanem egy teljesen átlagos, mindennapi kézkrém.
Elfogyott még a La Roche Posay termálvize, amit én nyáron nagyon szerettem. Nálam ez egy amolyan áttörő termék volt, ezzel szerettem meg igazán a termálvizeket. Sokat segített ez nekem a nyáron, akár egy kis pirulásról volt szó, akár egy brutál munkával teli napról. Ha megpirultam, akkor tökéletesen hűsítette és vitalizálta, ha pedig melegem volt, felfrissített. Nagy valószínűséggel újra fogom venni, bár most egy másik márkát használok, ami szintén szuper. Szóval nehéz a választás!  
A Hawaiian naptej engem annyira nem vett meg kilóra, pedig rengeteg jót olvastam róla, de nekem valahogy annyira nem volt az igazi, bármennyire is tetszett az első néhány próbánál. Mire ez elfogyott (nagyon nehezen), addigra már ott tartottam, hogy biztosan nem venném meg újra. Valahogy az állaga nekem nem jött be, pedig nagyon szerettem volna szeretni.
És végül de nem utolsó sorban elfogyott egy HiGeen kézfertőtlenítő, amit én szerettem, mert viszonylag eltűnt a ragacsos érzet a kezemről, bár meg sem közelíthette a jelenleg használt Touchlandnek. Ami fura, mert ez irtó drága, de tényleg eszméletlen sokáig elég, és tényleg sokkal kellemesebb használni. Szóval összességében újravenném, ha épp nem tehetném meg, hogy megvegyek egy újabb Touchlandet.
És a végén három utazó méretű termék még. Az első az X-epil intimo intim mosakodó, amit nagyon szerettem. Kellemes volt az állaga, és kíméletesen tisztít. Szuper termék, minden bizonnyal újra fogom venni, méghozzá ilyen kis kiszerelésben, mivel igazán jól jött utazások alkalmával :)
A másik a La-Roche Posay Hydreane Legerne nappali hidratáló arckrém mintája volt. Ami ebben a mennyiségben tökéletesnek hatott, egyedül az ára nem győzött meg, ugyanis ilyen összegért sajnos nem biztos, hogy megvásárolnám. A jelenleg használt Loréal arckrémem fele ennyibe kerül, de ugyanígy meg vagyok vele elégedve. Így bár szuper terméknek tartom, mégsem venném újra
Az utolsó pedig a híres Curaprox fogkrém volt, amivel hogy őszinte legyek, én nem voltam megelégedve. Örültem, hogy nem vettem meg, mert valahogy képtelen voltam megszokni az ízét. Valahogy nekem a tökéletes fogrkém menta ízű, és frissebb érzést hagy maga mögött, mint ez. Tudom, hogy szuper termék, de engem nem vett le a lábamról, így nem venném újra, és örülök, hogy ehhez a felfedezéshez hozzásegített a Pixibox. :)  
Nos, ezennel végére is értünk ennek az extra hosszú bejegyzésnek :) A legközelebbi elfogyottas bejegyzés valamikor tél végén várható, és ha minden igaz, ezentúl mindig évszakváltáskor jönnek az újabb ilyen bejegyzések :) Remélem, hogy segített nektek ez a bejegyzés, és hogy hasznosnak találtátok. Írjátok meg nekem, hogy tudjam, szeretnétek-e a jövőben ilyen bejegyzéseket még! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése