2017. január 22., vasárnap

Visszafogott csillogás a mindennapokra #nails of the month

Most, hogy már néhány hét eltelt a karácsonyi és szilveszteri forgatag után, az ember ismét visszatér a hétköznapok szürkeségébe. Csinálja, amit kell, és ilyenkor nagyon könnyű eltűnni, és beleolvadni a mindennapokba. Észrevettem magamon, hogy télen nagyon sokat nyúlok a sötét színű körömlakkokhoz (szinte állandóan), ami pedig nagyban befolyásolja és bemutatja az általános hangulatomat is.  Ezt ellensúlyozva arra gondoltam, hogy legalább a körmeim legyenek színesek, és azok hozzák be a meleget és frissességet a hideg télbe, így egy színes és kissé csillogó körömfestés mellett döntöttem, ami visszaidézi kicsit a szilveszteri csillogást, de mégsem túlzó. Nem nagyon szoktam bemutatni a körmeimet a blogon, és most jöttem rá, hogy ennek ellenére eszméletlen sokat foglalkozom velük, szóval itt az ideje, hogy egy újabb körmös bejegyzéssel érkezzem. Szeretném bemutatni, hogy azok is tudnak látványos körmöket készíteni, akiknek nincs sok kézügyességük. Elég az, ha szépen megformázod egy reszelő segítségével a körmeidet, majd kiválasztasz két egymáshoz illő lakkot és már kész is a tökéletes manikűr.
Én ma úgy döntöttem, hogy az időjárást és a kedvemet ellensúlyozó színekhez nyúlok, amiket nyár óta nem használtam. Ez már hónapokkal ezelőtt volt, ami kicsit szomorú – bár tény, hogy nyáron mindkettő nagy kedvencem volt. Így hát a körmömre először három rétegben (kivéve a középső és gyűrűs ujjam, ahová két rétegben) a Rimmel London Salon Pro körömlakkjai közül került a 701 Jazz Funk nevű árnyalat. Nagyon szeretem ezt a körömlakkot, mert nagyon tartós, akár egy hetet is simán kibír a körmömön, de hátránya, hogy csak három rétegben fed szépen, úgy nem lesz csak átlátszó. Viszont rendkívül gyorsan szárad, így mire egyszer végigérek a körmeimen, szinte már kezdhetem is újra a második réteggel. A gyűrűs és mutató ujjamra pedig a Models Own Roman Candle árnyalata került két rétegben a Rimmeles alapra. Így értem el ezt a viszonylag erőteljes, de mégsem túlzó csillogó hatást, ami nyári hangulatot idéz, de mégis visszafogott, ami nekem nagyon tetszik és amivel kicsit belecsempésztem a szürke hétköznapokba a színeket. Szerintem ez a manikűr mindenkinek tökéletes lehet, hiszen visszafogott, egyszerű, de mégis kicsit kibillent a mindennapokból, és profi hatást kelt. J
Hogy tetszik nektek? Ti milyen színekhez nyúltok így a tél folyamán? Mivel dobjátok fel a napjaitokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése