2017. június 5., hétfő

Valóban hatásosak az ingyenes edzésprogramok?

Avagy az ingyenesen elérhető edzésprogramok és én #1

Forrás
Egy új sorozatot indítok a blogon sportolás témakörben. Valószínűleg már tudjátok, hogy nem igazán szoktam kifizetni túl nagy összegeket a sportolásért és az edzésért. Ez több tényezős, az első és legfontosabb ok az, hogy nem igazán engedhetem meg magamnak így egyetem mellett, hogy havonta sok ezer forintot adjak ki csoportos órákért vagy épp egy edzőterem bérletért. Ahová nyilván nem mehetek le úgy, hogy azt sem tudom, mit kéne ott csinálni és mit hogyan kell használni… Ergo mindenképp szükséges az első néhány alkalommal fizetni egy személyi edzőnek, hogy segítsen, mert nem fogok sem hülyét csinálni magamból, sem pedig mást az őrületbe kergetni és kérdezgetni… És kérlek, ha Ti is most kezditek, inkább szánjatok rá több pénzt, és kérjetek profi segítséget, legalább az első 3-4 alkalommal. Na mindegy, a lényeg az, hogy szerintem igen sokan vagyunk még így pénzszűkében (hogy az időszűkéről ne is beszéljünk, hiszen mégiscsak el kell jutni az edzőterembe, de ha nincs elég időd, akkor feleslegesen dobtál ki az ablakon néhány ezrest), és ilyenkor jön be a képbe az, hogy mit tehetünk, milyen ingyenes programokat használhatunk otthonra, amiknek nem igazán van semmilyen eszközigényük, vagy épp nagyon kevés – mondjuk elég hozzá egy pár kézi súlyzó vagy épp egy gumiszalag? Van olyan, ami hatásos, van olyan, amit tényleg úgy adnak nekünk, hogy az jó és hatásos, és nem is kell érte fizetnünk?


Forrás
Nyilván senki nem hülye, mindenki tudja, hogy az ingyenesen elérhető programok azért ingyenesek, mert valamit felvezetnek, és valami olyat mutatnak, ami jó, és amiért később majd fizetsz. És nyilván ezt mindenki teljes mértékben megérti, hiszen mindenki pénzből él, és az edzők is azért tanultak annyit, hogy ez kifizetődjön számukra hosszú távon és hogy meg tudjanak belőle élni. Én úgy gondolom, hogy ez teljesen rendben van, így eszem ágában sem lenne belekötni ebbe, sőt, nagyon hálás vagyok azért, hogy még így is rengeteg olyan edzőprogram van, ami ingyenesen elérhető. Legyen az 30 napos kihívás, 8 hetes edzőprogram vagy egy-egy napra adott program. Hiszen ezek összeállítása rengeteg időt emészt fel, és közel sem lehet rájuk azt mondani, hogy rosszak lennének. Rengeteget segítenek az olyan magamfajtáknak, akik bár szívesen áldoznának erre igen nagy összegeket is akár, de sajnos nem tehetik meg, vagy épp csak szeretnének belevágni újra a mozgásba, és valami olyat kezdenének el, ami nem kerül túl nagy befektetésbe. Mert hát nem tudhatod, hogy mi illik hozzád igazán ugyebár J annyi mozgásforma van, és annyi, de annyi edző/edzőtípus, mindenkinek más és más segít, szóval jó kísérletezni, ezek az ingyenes programok pedig szuper lehetőséget adnak erre.

Szóval egyben szeretném megköszönni annak a rengeteg edzőnek és trénernek, akik ilyeneket készítenek! Higgyétek el, rengeteg-rengeteg ember hálás érte és nagyon sok embernek segítetek velük!

És akkor vágjunk is bele a közepébe. Mostantól minden egyes programról hírt fogok adni, amit végigcsinálok/végigcsináltam. Merthogy bizony egy edzésprogramon már túl vagyok (jó, igazából nem egyen, de ez az első, amit úgy Isten igazán végigcsináltam olyan célzattal, hogy be is akarjak róla számolni), és bár kicsit tovább tartott, mint reméltem, de nem hagytam abba, nem adtam fel, szóval nem sokára beszámolok róla, hogy mi is volt az, és milyen eredményeket értem el vele! J

Ki tart velem? 

Oh, és ha van olyan program, ami ingyenesen elérhető, és kíváncsiak lennétek egy tesztelésre, akkor ne habozzatok és írjatok nekem! Igazán hálás leszek érte J


A sorozat részeit itt fogom feltüntetni egyben:
1.  rész: Szászhegyessy Zita: 30 napos sajáttestsúlyos kihívás 
2. rész: Fitness Junkie 21 napos Bikini Booty kihívás (coming soon)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése