2017. július 24., hétfő

Outfit mindössze 6.000 forintból

A múltkoriban kedves barátnőmmel, Bettivel volt egy teljesen random fotózásunk, ami abból indult, hogy megkértem, csináljon már rólam egy új profilképet a Facebookra, mert már annyira unom, ami van :D Ő pedig mivel igazán kedves, és szívesen fotózgat, ezért rá is bólintott, aztán olyannyira belejöttünk, hogy egy egész outfit fotózás kerekedett belőle, amit most veletek is megosztok, bár nézzétek el nekünk, hogy ez igazából egy amolyan örömfotózás lett, szóval nem igazán fókuszáltunk arra, hogy az outfit apró kis részleteit is lefotózzuk :) 
Ez az outfit egy hűvösebb nyári napra tökéletes, amikor nincs 35 fok, de azért ki ki kacsint a nyári napsugár a felhők mögül, szóval fogadjátok szeretettel :) 





A felső egy teljesen átlagos, olcsó Tezenises darab, amit nagyon szeretek, mert igazán jól kihasználható, egyszerre jó sportosabb és kicsit csajosabb összeállításokhoz, ezért nagyon jól variálható, számomra a tökéletes nyári alapdarab.
A szoknyát most vettem a H&M-ben a leárazások alkalmával, ugyanis féláron jutottam hozzá ehhez a csodához! Amióta velem van, a hűvösebb napokon szinte mindig ehhez nyúlok, mert nagyon kényelmes, csinos és örök darab! Egy igazi álom vált valóra azzal, hogy hozzám került. :)






Először nem hittem a szememnek, hogy ez a szoknya le van árazva, aztán megláttam, hogy azért, mert ez az utolsó darab belőle, és pont a méretem! Nem hagyhattam ott, ezt azért be kellett látnom, főleg, hogy amikor felpróbáltam, még jól is állt :) Bár azt mondják, hogy kicsit boszis vagyok benne, de hát egye fene, ha ez az ára, én vállalom, leszek boszorkány, csak adjatok hozzá egy seprűt is :D
A karkötőket a C&A-ban vettem, azok is újak, mindössze egy ezresért jutottam hozzájuk, ami szerintem szuper ár, ugyanis én magam nem vagyok egy nagy ékszerkészítő, és teljes áron igen túlározottak ezek a kiegészítők. Így viszont teljesen korrektnek éreztem, szóval nem tudtam otthagyni!
A napszemüveg pedig a PTE szóróanyaga, szóval ezen is látszik, hogy mennyire random volt az outfit fotózása, de talán éppen ezért lettek ennyire hangulatosak ezek a képek, és talán pontosan ezért lett ekkora kedvencem az összes :)
A legjobb pedig az az összeállításban, hogy rendkívül olcsó volt mindegyik darab, amit viselek. 1000 forint volt a karkötő, a szoknya 3500 forint, a felső pedig 1600 forint (mert kettőt vettem együtt, és úgy olcsóbb). Ha összeadjuk, az 6.100 forint, a kiegészítővel együtt! :) 
Nagyon jól éreztük magunkat a képek készítése közben, és abban is biztos vagyok, hogy nem ez lesz az utolsó ilyen kis fotózásunk, ugyanis mindketten úgy éreztük, hogy ebből még nagyon-nagyon sok jót hozhatunk ki, főleg akkor, ha úgy is készülünk, hogy ebből fotózás lesz. :D

Nálatok mi az abszolút favorit ruhadarab a hidegebb nyári napokon? :)
This entry was posted in

2 megjegyzés:

  1. Nórikám, bármikor máskor is vevő vagyok örömfotózásra, csak szólj!!! <3 :*

    VálaszTörlés