2017. szeptember 28., csütörtök

A Kialakító napon jártam

A múlt hétvégén Budapesten jártam, és igencsak jól éreztem magam, szóval úgy gondoltam, hogy erről érdemes lenne beszámolnom itt a blogon is, úgyhogy most egy rövid élménybeszámoló következik J
Forrás
Az egyik kedvenc bloggerem, Enikő (a Kialakító blog írója) nagy fába vágta a fejszéjét és úgy döntött, hogy enged a nyomásnak és tart egy közönségtalálkozót, de nem a szokványos formában J Korábban még sosem volt alkalmam elmenni egyetlen közönségtalálkozóra sem, sőt, igazából még semmilyen bloggerekhez köthető eseményen nem voltam érhető okokból kifolyólag… J És az a helyzet, hogy nem bántam meg, hogy ez volt az első alkalom, mert szuper élményekkel tértem haza!
A rendezvény délután kezdődött, de én így is jó korán indultam Pécsről, hiszen nem vagyok közel hozzá, na meg persze ha már fent vagyok, azt szeretem minél jobban kihasználni. Régi barátnőmmel, Mesivel vettük be a várost (aki már egy ideje pesti lányzó lett), és vele mentünk a rendezvényre is, ami a Hattyúházban volt. A helyet egyáltalán nem volt nehéz megtalálni, és a The Silver Lining, ahol magát az eseményt tartották igazán szupernek bizonyult, nagyon jól illet a naphoz a kifinomult eleganciájával és a profiljával. A kedvenceim a falon található gyönyörű képek voltak, amik közül kettőt legszívesebben azonnal hazahoztam volna magammal J
Az elején mindjárt egy finom pezsgővel indítottunk, ami a Hungaria pezsgőnek köszönhettünk, és meglepően finom volt, pedig nem vagyok oda ezekért az italokért. Aztán Enikő és a The Silver Lining tulajdonosa (azt hiszem) köszöntött minket, ami rendkívül aranyos volt, ugyanis Enikő szinte remegett az izgalomtól, vagyis inkább valóban remegett. De tényleg nagyon aranyos volt, ahogy izgult, ettől sokkal bájosabb lett a kezdés is, és szerintem mindenki egyből feloldódott ettől. Mi legalábbis biztosan!
Forrás
Először kicsit bátortalanul indultunk neki a napnak, de ezt követően felbátorodtunk, és megnéztük közelebbről a Chillearrings (most már Chill) új kollekcióját. Gyönyörű karkötők voltak, azonnal magukkal ragadtak minket, volt egy, ami totálisan szerelem lett közülük, így remélem, hogy egyszer a magaménak mondhatom majd. Ezt követően a LIPSclothes ruhákat is meglestük közülük, amiből természetesen a kedvencem a legdrágább darab lett :D Miért is ne?! Ahogy néztem a csodás ruhát, szinte láttam magam, ahogy a karácsonyfa alatt állok benne, és együtt ragyogok az égősorral! Nagyon letisztult, elegáns ruha volt, és amint találok róla képet a neten, be fogom Nektek is linkelni ide, hogy gyönyörködhessetek benne :)
Az első előadásról sajnos lemaradtunk, ugyanis olyan sokan voltunk, hogy már nem fértünk be kis helyiségbe, ahol az előadásokat tartották. Ezt ugyan kicsit sajnáltuk, mert igazán érdekelt volna minket Katinka előadása, de így is feltaláltuk magunkat! Kicsit beszélgettünk egymással, Enikővel, illetve mindenkivel, aki csak ott volt. Azt kell mondanom, hogy mindenki extra jó fej volt, le a kalappal! :)
Forrás
Aztán ez után már szemfülesebbek voltunk, így Virág (Virág's Lab) előadására be is jutottunk, ami eszméletlen jó volt! Tényleg, le a kalappal Virág előtt, érezni lehetett, hogy rengeteget készült, és az a helyzet, hogy megérte, mert igazán motiváló előadást tartott, még akkor is, ha igazából nem feltétlen ez volt a célja, sokkal inkább az, hogy a gondolatainkra, a gondolkodásmódunkra hasson. Szerintem néha mindenkinek kell egy hátsóba billentés, bármilyen módon is kapja azt meg. Én pedig Virág előadása alatt megkaptam, szóval ezúton is köszi érte! :) Szükségem volt rá, hogy egy kicsit jobban figyeljek az életem szervezésére. Korábban is olvastam már tőle néhány posztot, amikor épp rábukkantam, de úgy valójában sosem követtem őt, viszont azt hiszem, ez most megváltozott :)
Utána a Mesinek sajnos el kellett mennie, de egyedül is szuperül szórakoztam, mivel mindenki nagyon nyílt és jó fej volt, így egy percig sem unatkoztam, főleg, hogy utána bementem még Enikő előadására is, ami igazából egyféle barátnős beszélgetésbe csapott át, és mindenki kicsit beszélt magáról, a motivációjáról és arról, hogy mit is jelent számára az önkifejezés. Szuper volt, rendkívül inspiráló volt látni, hogy mennyire sokrétűek és sokszínűek vagyunk, úgyhogy ezúton is köszi érte Enikő! Szerintem tökéletes program volt.
Forrás
Ez után sajnos már nem volt sok időm, így nem tudtam beülni más előadásra, és a kerekasztal beszélgetésre sem tudtam maradni, ugyanis indult haza az oszkárom... Na, igen, a szokásos hátrány, ha nem budapesti vagy ;) Viszont bármennyire is bánom, hogy nem maradhattam tovább, eszméletlen jól éreztem magam! Szuper nap volt, nagyon jó kis kikapcsolódás volt ez számomra, a végén a kis ajándék pedig extrán jól esett. Igazán hálás vagyok, hogy ott lehettem, és ezúton is köszi Enikő, hogy megrendezted ezt a napot, és Botondnak is köszönjük a szuper ajándékot. Remélem, túléli majd a tulipánhagyma, hogy elültetem :D 


Sajnos képeket nem igazán tudtam készíteni, ugyanis a telefonom természetesen ezen a napon döntött úgy, hogy megbolondul, és nem működik a selfie kamerája, és persze a sima sem akarta azt csinálni, amit én szerettem volna… (ez azóta sem változott L) Így a képek, amiket a bejegyzésben láthattok nem az én kezem munkái, hanem a lányoké, akik ott voltak, de talán ezek is jól példázzák, hogy milyen is volt ez a délután!
Köszönöm a profi szervezést, remélem, lesz még alkalmam hasonló rendezvényen részt venni :)

A csodaszép ruha, amit kinéztem :) *.* (Forrás)
rrás)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése