2017. október 29., vasárnap

Egy kis napfény az októberi szürkeségben

Avagy az októberi Pixibox megérkezett hozzám (is) :)

Minden évben nagyon izgatott vagyok a szeptember-októberi időszakban, amikor is jön a Pixiszülinap és a szülinapi Pixibox. Ez idén sem volt másként, és amikor megtudtam, hogy a L'occitane-al közös doboz lesz a szülinapi kiadás, akkor aztán végképp izgatott lettem. Eddig csupán egy kézkrémet és egy tusfürdőt volt szerencsém kipróbálni a márkától (azok is kis kiszerelésben), de azok is nagyon szuperek voltak, szóval már alig vártam, hogy egyből 7 termék is az enyém lehessen. 
Mielőtt rátérek a termékekre, el kell mondanom, hogy lenyűgözött a csodaszép doboz, amiben a termékek érkeztek, egyszerűen csodálatos és tökéletes volt.
Már a gyönyörű illusztrációért megérte megrendelni a dobozt, mert gyönyörű éke lehet még a szobánknak is :) Ugyan még ki kell találnom, hogy hogyan és miként, de az biztos, hogy kint lesz valahol! Eszméletlen, hogy mennyi munka lehet e mögött a doboz mögött, és minden elismerésem a Pixi csapatnak! És akkor nézzük a doboz tartalmát az utazó méretű termékekkel. 
Mivel ez valóban egy igazi luxus márka, ezért én már ennek is nagyon örülök, hogy ennyi utazó termék lapult a dobozban, és ezáltal alkalmam nyílik arra, hogy kipróbáljam őket. Az első, amit kiemelnék, az a Verbéna illatú tusfürdő-testápoló kombó. Még sosem volt ilyen illatkombinációjú tusfürdőm és testápolóm sem, így most az első érzelmek után igazán megkedveltem az illatot, szóval már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz élesben. Remélem, hogy az illat lesz olyan tartós, mint amilyen erőteljes, és ami kifejezetten szuper, hogy a kettő ugyanolyan illatú, így nem nyomja majd el az egyik a másikat, hanem tökéletesen kiegészíthetik egymást. Bár egy kicsit nekem olyan tavaszi-nyári illat ez, így annyira nem illik az októberi szürkeséghez, de legalább a fürdőszobában érezhetem magam úgy, mintha még mindig jó idő lenne :)
A fürdő élményt pedig erősíti az aromakológia helyreállító sampon, amire szintén nagyon kíváncsi vagyok, főleg, hogy ez egy károsodott hajra való sampon, ami nekem mindig jól jön tekintve a hajamat, de most a kipróbálás előtt megvárom, hogy mit nyújt a L'oréal Professional vékony szálú hajra való samponja. Addig még várnia kell egy kicsit ennek, de már nagyon kíváncsi leszek! :) A negyedik utazó méretű termék, ami a dobozban lapult, az egy cuki parfüm, ami az üvegbe zárt napfényt rejti. Egyelőre még barátkozom az illattal, mert ehhez hasonlót még nem próbáltam, és egyszerűen be sem tudnám határolni, hogy pontosan milyen, de nagyon izgalmas és nagyon új. Kíváncsi leszek rá, hogy m
ilyen tartós.
Ezen felül miniben szerepelt a dobozban egy shea vajas kézkrém, és egy nyugtató arckrém, szintén shea vajjal. A kézkrémhez már volt szerencsém, és nagyon reméltem, hogy ebből nagyobb lesz a dobozban majd, de hát nem volt szerencsém, majd legközelebb talán! :) Ezen felül volt még az arckrém is, ami majd nagyon jól jön akkor, ha utazom valamerre. Nem szeretek egyszerre több különböző arckrémet/kozmetikumot felváltva használni, mindig akkor nyitok csak ki valamit, ha a másik elfogyott, ez pedig ezzel sem lesz másként, de nagyon kíváncsi leszek, a téli időszakban igazán tökéletes lesz, hiszen 48 órás hidratálást ígér. 
Ezen felül volt még egy fa fésű is a dobozban, de azt már nem tudom megmutatni, mert öcsém lenyúlta :D Nagyon tetszett neki, szóval oda is adtam neki, hogy hadd használja, ő valószínűleg jobban ki tudja majd használni. 
Összességében én nagyon elégedett vagyok a szülinapi dobozzal, és azt hiszem, nem hiába vártam, és nem hiába voltam izgatott miatta :) Ti rendeltetek? :) Nektek tetszett?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése